ماجدي: بازيکنان ابزار نيستند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ماجدي: بازيکنان ابزار نيستند


سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: تابع سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال هستيم و اگر آنها دستور بدهند در ليگ قهرمانان آسيا هم شرکت نمي‌کنيم.


ميرشاد ماجدي در مورد اظهارات کي‌روش مبني بر اينکه عدم حضور استقلال در 4 هفته ليگ به خاطر ليگ قهرمانان آسيا نامسئولانه است، گفت: ما تابع سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال هستيم و اگر آنها به ما دستور بدهند که در ليگ قهرمانان آسيا شرکت نکنيم همين کار را انجام خواهيم داد. تمام حرف ما اين است که بازيکنان ابزار نيستند، بازيکن هستند و بايد به آنها استراحت کافي داده شود.

به گزارش فارس،سرپرست استقلال در مورد اينکه کي‌روش از باشگاه‌ها انتقاد کرده که چرا از بازيکنان جوان استفاده نمي‌کنند و پيشنهاد برگزاري جام حذفي بعد از ليگ را داده است، گفت: نمي‌دانم همانطور که گفتم تابع سازمان ليگ و فدراسيون هستيم و اگر اينگونه است شايد بهتر باشد در جام حذفي با تيم اميدمان شرکت کنيم. زيرا در آن زمان ديگر بازيکنان ملي‌پوش را به خاطر حضور در جام جهاني در اختيار نداريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!