نوري:در بازي با فجر محکوم به پيروزي هستيم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

نوري:در بازي با فجر محکوم به پيروزي هستيم


هافبک تيم فوتبال فولاد خوزستان بابت از دست دادن پنالتي تيمش در بازي با سپاهان از مردم و هواداران عذرخواهي کرد.


مهدي نوري در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، اظهار کرد: در بازي با سپاهان براي کسب امتياز به اصفهان رفته بوديم و در نيمه نخست هم بد بازي نکرديم ولي روي يک بدشانسي گل دريافت کرديم. در بين دو نيمه نيز با صحبت هايي که آقاي فرکي با بازيکنان انجام داد، نيمه دوم را خوب شروع کرديم و يک پنالتي هم به دست آورديم که متاسفانه تبديل به گل نشد. گل شدن پنالتي‌ها هميشه 50 - 50 است. روي اين ضربه هم خيلي تمرکز کرده بودم ولي اين توپ به تير دروازه برخورد کرد و وارد دروازه رحمان احمدي نشد.

اين بازيکن تيم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به اين پرسش که باتوجه به اين که تيم‌تان يک گل از حريف عقب بود آيا با استرس پشت توپ نرفتيد، گفت: خير، استرسي نداشتم. در خيلي از بازي‌هاي گذشته نيز با اين که يک گل عقب بوديم ولي اگر پنالتي‌اي نصيبمان مي‌شد آن را تبديل به گل مي‌کرديم.

نوري درباره ديدار تيمش در هفته دوم رقابت‌ها خاطرنشان‌ کرد: بازي دوم ما با فجرشهيدسپاسي شيراز در اهواز است و در اين ديدار محکوم به برد هستيم. تيمي که مي‌خواهد براي قهرماني بجنگد، مطمئنا بايد خوب نتيجه بگيرد. از امروز تمرينات‌مان را براي پيروزي مقابل فجر شروع مي‌کنيم و اميدوارم با رسيدن به سه امتياز بتوانيم مردم را خوشحال کنيم.

وي با دعوت از هواداران فولاد جهت حضور در ورزشگاه براي بازي با فجر عنوان‌ کرد: لازم است هواداران هميشه در کنار ما باشند؛ چرا که هر چه داريم از آنهاست. هواداران قوت قلب ما هستند و به ما انرژي مي‌دهند و مطئمن باشند، اگر به ورزشگاه بيايند، دست پر به خانه بازمي‌گردند.

ديدار تيم‌هاي فولاد‌ خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته نخست ليگ‌ برتر فوتبال پنج‌شنبه (سوم مرداد) با برتري 2 بر صفر سپاهان در اصفهان به پايان رسيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!