نيکبخت:اين حرکت‌هااصلادرشان فوتبال تبريزنبود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

نيکبخت:اين حرکت‌هااصلادرشان فوتبال تبريزنبود


هافبک استقلال مي‌گويد جو خوبي در ورزشگاه يادگار امام تبريز حاکم نبوده و عده زيادي به اعضاي استقلال توهين مي‌کردند.


به نقل از باشگاه استقلال، عليرضا واحدي‌نيکبخت درباره پيروزي استقلال برابر گسترش‌فولاد تبريز گفت: بازي خيلي خوبي بود و به نظرم نتيجه هم عادلانه بود. بهتر از گسترش‌ فولاد ظاهر شديم و به آنچه حق‌مان بود، رسيديم. خوشحالم که در اولين بازي خود توانستيم سه امتياز را متعلق به خودمان کنيم. متاسفانه جو خوبي در ورزشگاه حاکم نبود. عده‌اي از طرفداران تبريزي خيلي به تيم ما توهين کردند. اين نوع حرکت‌ها اصلا در شأن فوتبال تبريز نبود.

او در خصوص شرايط خودش هم صحبت کرد و افزود: خوشبختانه شرايطم خوب است، اما بايد بيشتر از اين تلاش کنم تا بتوانم نظر کادرفني را به سوي خود جلب کنم. خوشبختانه کادرفني هم در حال حاضر از آمادگي‌ام رضايت دارند اما اعتقاد دارم بايد خيلي آماده‌تر از اين که هستم باشم. تلاش مي‌کنم تا آمادگي خود را به صددرصد برسانم و بعد منتظر به ميدان رفتن براي استقلال باشم. مطمئنا بازي کردن دوباره براي استقلال برايم خيلي شيرين و لذت‌بخش است.

هافبک استقلال در پايان درباره بازي اين هفته استقلال مقابل سپاهان هم اظهار کرد: اين بازي اولين فينال استقلال در ليگ است که اميدوارم يک بازي تماشاگرپسند باشد. مطمئنا همه هدف ما در اين ديدار کسب پيروزي است تا با تلاش هم بتوانيم به آن برسيم. فقط از هواداران‌مان مي‌خواهم در اين بازي ورزشگاه را پر کنند تا با حمايت پرشور آنها بتوانيم به پيروزي برسيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!