عزيزي خادم: برخي مديران نام خود را درليست پاداش قرار دادند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

عزيزي خادم:

برخي مديران نام خود را درليست پاداش قرار دادند


عضو هيئت‌رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: به نظرم مردم و رسانه‌ها نقش اصلي در راه‌يابي تيم به جام جهاني داشتند و آنها مستحق قرار گرفتن در ليست پاداش هستند نه مديران.


شهاب‌الدين عزيزي خادم در خصوص پاداشي که به ملي‌پوشان براي راه‌يابي به جام جهاني به آنها اهداء شد و به هر کدام مجوز ورود خودرويي داده شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه تيم ملي حماسه‌ بزرگي آفريد نفس تشويق اعضاي تيم ملي کار بسيار خوبي است و هم مردم و مسئولين از اين راضي هستند اما اين تشويق بايد عادلانه، بدون تبعيض، بر اساس عرف و موازين قانوني باشد.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: براي تيم ملي افراد زيادي زحمت کشيدند که گاهي برخي افراد ناديده گرفته مي‌شوند. بايد ليست پاداش قانوني تهيه شود و تمام نکات در آن ديده شود. هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال به عنوان بالاترين مرجع تصميم‌گيرنده بايد در جلسات رسمي با دستورکار مشخص و حضور همه افراد، اين ليست را تهيه کنند و همه جوانب را در نظر بگيرد.

عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: اگر چنين اتفاقي رخ مي‌داد و براي رئيس محترم و افراد ديگر پاداش گرفته مي‌شد اين موضوع قابل پذيرش بود اما در شرايط فعلي شائبه‌هايي به وجود آمده که برخي مديران پشت درهاي بسته و در جلسات دو نفره و بدون رعايت تشريفات قانوني به دور از عدالت ليست پاداش را تنظيم کرده و نام خود را در آن گنجانده‌اند. با توجه به اينکه در ايام گرانقدر قدر قرار داريم بايد از اميرالمومنين تاثي کنيم. امام علي (ع) در حديثي مي‌فرمايد: بيشتري جايي که افراد را به زير خاک ذلت مي‌کشاند زير برق طمع است.

وي تأکيد کرد: مشکل پاداش دو نفر نيست، مشکل اين رويه نامتعارف، نادرست، غيرقانوني و تبعيض‌گرانانه است که ما در مديران سابق قبلي فدراسيون فوتبال نديده بوديم و پس از انقلاب مورد جديدي را شاهد هستيم. انتظار مي‌رفت رئيس فدراسيون فوتبال که خود از دولتي بيرون آمده که با شعار حمايت از محرومان و عدالت بر سر کار آمد، پايبند به اين شعارها باشد.

عزيزي خادم يادآور شد: اميدوارم از اين اتفاقات درس عبرت بگيريم بايد به سمتي پيش برويم که به سرعت تدوين نظام‌نامه جامع تقدير و پاداش از قهرمانان تهيه شود تا اعمال سليقه‌هاي شخصي در آن برطرف شود و طبق يک مصوبه و قانون رؤساي جمهور هم به ملي‌پوشان پاداش بدهند. اين موضوع خوب نيست که بنده و همکاران هيچ اطلاعي نداشته باشيم. به هر صورت ما اعضاي فدراسيون هستيم و بهتر بود در هيئت رئيسه اين موضوع مورد بررسي قرار مي‌گرفت. ما هر يک وظيفه سازماني داريم و شرايطمان متفاوت با بازيکنان و افراد ديگر است. امانت‌دار مردم هستيم و بايد اين وظيفه را به خوبي انجام دهيم تا کنون سابقه نداشته که چنين اتفاقي رخ دهد.

رئيس کميته تيم‌هاي ملي اظهار داشت: چنين اتفاقاتي نشان‌دهنده ضعف مفرط مديريت در تصميم‌گيري است. تبعات آن هم پيش‌بيني مي‌شود انتظار مي‌رود کساني که ادعاي خدمت به مردم را دارند اين موضوع را در شأن نيز رعايت کنند. اگر ادعاي صداقت دارند بايد با مردم هم صادق باشند. فکر مي‌کنم چنين تصميم‌هايي شائبه‌اي ايجاد مي‌کند که خدايي نکرده خدمت‌هاي قبلي که انجام شده زير سؤال برود. فدراسيون به جاي اينکه مديريت کند مکرر توليد بحران مي‌کند، چنين تصميمات اشتباهي باعث مي‌شود تمرکز فدراسيون فوتبال به سمت بحران پيش برود.

وي با انتقاد نسبت به برنامه‌هاي استقبال از تيم ملي و همچنين ديدار نمادين تيم ملي با تيم منتخب 98 خاطرنشان کرد: متأسفانه برنامه‌هاي نامناسبي طرح‌ريزي مي‌شود. براي اولين‌بار در تاريخ فوتبال شاهد بوديم که يک بازي يک نيمه داشت. من همان موقع هم گفتم که با اين برنامه‌ها شأن مردم از بين مي‌رود. اين مشکلات هم به اين دليل است که تصميمات فردي گرفته مي‌شود و مشورتي صورت نمي‌گيرد. مدام هم در کانون بحران هستيم.
عزيزي خادم با اشاره به تغييرات در مديريت کشور و همچنين راه‌يابي به جام جهاني گفت: در حال حاضر دو اتفاق بزرگ در کشور رخ داده يکي اين موضوع که مديريت کلان در کشور تغيير کرده و شور ونشاطي در بين مردم به وجود آمده که رئيس‌جمهور منتخب بر سر کار آمده است بايد از اين فرصت استفاده کنيم. همچنين در جام جهاني حاضر شده‌ايم که اين فرصت را بايد غنيمت بشمايم. در زمان صفايي فرهاني که به جام جهاني صعود کرديم نگاه به ايران اروپايي شده بود نمي‌توانيم سر خود را کلاه بگذاريم همه فوتبال ما را مي‌شناسند به نظرم مردم و رسانه‌ها نقش اصلي در راه‌يابي تيم به جام جهاني داشتند و اگر هم قرار باشد کسي در ليست پاداش قرار بگيرد اين مردم هستند نه اينکه بخواهيم خودمان را در ليست قرار بدهيم. در فدراسيون فوتبال نکات منفي زيادي اتفاق افتاده البته کارهاي مثبتي هم رخ داده است اما اميدوارم درها را باز کنيم تا مشکلات برطرف شود و تغييرات اساسي رخ دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!