بي اطلاعي قلعه نويي از توافق با نکونام
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

معماي نکونام-استقلال پيچيده شد

بي اطلاعي قلعه نويي از توافق با نکونام


سرمربي استقلال مي‌گويد: از اينکه نکونام با استقلال به توافق رسيده و به استقلال پيوسته، اطلاعي ندارد.


امير قلعه‌نوعي پس از ديدار تدارکاتي استقلال برابر ذوب‌آهن درباره آخرين وضعيت استقلال گفت: ديدار با ذوب‌آهن محک خوبي براي ما بود. البته ما به آنچه که ايده‌آل مان بود نرسيديم. به هرحال ما تغييراتي داشتيم و نياز به هماهنگي بيشتري داريم. اگر مصدومان ما و منتظري و خسرو حيدري به تيم ما اضافه شوند، قطعا شرايط بهتري پيدا خواهيم کرد. ما هنوز در پست بازي‌ساز ضعف داريم که بايد آن را هرچه سريع‌تر پوشش دهيم و بازيکني را در آنجا جايگزين کنيم.

به نقل ازايسنا، او درباره آخرين شرايط بدني تيموريان و نکونام صحبت کرد و افزود: تيموريان کمي مصدوميت دارد و وضعيت نکونام را هم نمي‌دانم. به طور کلي درباره وضعيت نکونام اطلاعي ندارم و آقاي فتح‌الله‌زاده در جريان اين مساله هستند.

سرمربي استقلال در پاسخ به سوالي درباره وضعيت خارجي‌هاي مدنظرش براي استقلال، گفت: همانطور که گفتم در بخش بازيساز کمي مشکل داريم، جاجا را جذب کرده‌ايم و يک بازيکن ديگر هم به ما ملحق خواهد شد تا کامل شويم.

او در پاسخ به اين سوال که چگونه او از توافق نکونام با استقلال اطلاعي ندارد بيان کرد: من از اين توافق اطلاعي ندارم. چهارشنبه شب فتح‌الله‌زاده ساعت 11 به من زنگ زد و گفت که آندو را جذب کرده و از نکونام حرفي به ميان نياورد.

قلعه‌نوعي در پاسخ به سوالي درباره حفظ اسکلت استقلال گفت: ما شاکله استقلال را توانستيم حفظ کنيم و فقط بحث مجتبي جباري باقي مانده که بايد آن را هم حل و جايگزينش را هرچه سريع‌تر آماده کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!