دمبابا: چلسي را ترک نمي کنم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

دمبابا: چلسي را ترک نمي کنم


مهاجم سنگالي چلسي تاکيد کرد که در هر شرايطي در استمفوردبريج باقي خواهد ماند.


با بازگشت لوکاکو به چلسي و شايعه هاي درباره احتمال پيوستن روني به اين تيم بسياري از رسانه هاي انگليسي از جدايي دمبابا از آبي پوشان لندن نوشتند اما اين مهاجم سنگالي تاکيد کرد که در تيم مورينيو باقي خواهد ماند و براي رسيدن به تر کيب اصلي تيم از هيچ کوششي فرو گذار نخواهد شد.

به گزارش فارس،دمبابا در فصل زمستاني سال گذشته از نيوکاسل جدا شد و به چلسي پيوست. او در تيم جديدش نمايش خوبي داشت و فرناندو تورس را نيمکت نشين کرد با اين حال هنوز شايعه هاي درباره جدايي او از به گوش مي رسد.

اين مهاجم سنگالي در گفتگويي که با شبکه اسکاي اسپورت داشت گفت: در چلسي باقي خواهم ماند. براي رقابت با هر مهاجمي آماده هستم. بر اين باورم که رقابت براي هر بازيکني خوب است و باعث مي شود تا عملکرد او در زمين بهتر شود.

او درباره شايعه پيوستن روني به چلسي در ادامه فصل جابجايي تابستاني گفت: از پيوستن هر مهاجمي به چلسي استقبال مي کنم حتي اگر بهترين مهاجم جهان باشد. هر بازيکني دوست دارد در ترکيب اصلي بازي کند.من هم از اين قاعده مستثني نيستم. البته بايد اين را بگويم که مهم مصلحت تيم است و بازي کردن بازيکنان در درجه بعدي قرار دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!