سمندر: تجربه بازيکنان استقلال در شکست ما موثر بود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

سمندر:

تجربه بازيکنان استقلال در شکست ما موثر بود


مديرعامل گسترش فولاد ضمن تمجيد از بازي تيمش برابر استقلال مي‌گويد صحبت‌هاي خطيبي موجب سوء تفاهم شده و استقلالي‌ها از او شکايت نمي‌کنند.


غلامرضا سمندر درباره اظهارات رسول خطيبي پس از ديدار گسترش فولاد و استقلال گفت: آقاي خطيبي ديروز يک مصاحبه با سايت باشگاه داشته‌اند و به نظرم با خواندن اين مصاحبه، مشکل حل مي‌شود. به نظرم کمي پياز داغ صحبت‌هاي خطيبي را زياد کرده‌اند. به نظر من يک سوء تفاهم ايجاد شده و من اطمينان دارم که استقلالي‌ها از خطيبي شکايت نمي‌کنند.

به گزارش ايسنا،او در ادامه افزود: من خودم با آقاي قلعه‌نويي صحبت کرده‌ام و مساله را حل کرديم. احتمالا خود آقاي خطيبي هم با ايشان صحبت خواهد کرد. از شما رسانه‌ها هم مي‌خواهم به حل اين ماجرا کمک کنيد.

مديرعامل گسترش فولاد در ادامه درباره بازي صحبت کرد و گفت: بازي خوبي را شاهد بوديم. ما برابر استقلال بازي سرتري را ارائه کرديم و به شخصه از تيم‌مان راضي هستم. تجربه بازيکنان استقلال در شکست ما موثر بود. بازي جانداري را شاهد بوديم و تماشاگران هم از ديدن اين بازي راضي بودند. به هر حال ما برابر تيم ملي بازي مي‌کرديم و تجربه کمتري داشتيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!