پيگرني: کارمان در نقل‌وانتقالات تمام نشده
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

پيگرني: کارمان در نقل‌وانتقالات تمام نشده


سرمربي منچسترسيتي مي‌گويد کار تيمش در فصل نقل‌وانتقالات به پايان نرسيده و اين تيم به دنبال جذب يک يا دو بازيکن ديگر است.


منچسترسيتي در فصل نقل‌وانتقالات تابستاني خريدهاي خوبي داشت و موفق شده است 90 ميليون پوند براي خريد فرناندينيو (34 ميليون پوند)، خسوس ناواس (17 ميليون پوند)، آلوارو نگردو (21.5 ميليون پوند) و استفان يووتيچ (22.5 ميليون پوند) بپردازد.

به گزارش ايسنا،مانوئل پيگيرني، سرمربي شيليايي منچسترسيتي درباره خريدهاي تيمش مي‌گويد: درست است که بازيکنان زيادي را به خدمت گرفته‌ايم اما فراموش نکنيد که دو بازيکن خوب‌مان مانند کارلوس توس و ماريو بالوتلي را از دست داديم. خريدهاي ما در فصل نقل‌وانتقالات تمام نشده است و براي اين که تيم کاملي شويم، بايد باز هم بازيکن جديدي بخريم. يک ماه ديگر تا پايان فصل نقل‌وانتقالات باقي مانده است و اين فرصت را داريم که يک يا دو بازيکن ديگر مورد نظرمان را جذب کنيم.

سرمربي منچسترسيتي در پايان درباره شروع ليگ برتر انگليس گفت: براي ما بسيار مهم است که ليگ برتر را خوب شروع کنيم. مي‌دانم که ليگ انگليس با ليگ اسپانيا که پيش از اين تجربه مربيگري‌ در آنجا را داشته‌ام، متفاوت است. اگر ليگ را بد شروع کنيد و در هفته‌هاي نخست نتوانيد امتياز‌هاي خوبي را جمع کنيد، کارتان براي بازگشت به مسابقات خيلي سخت مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!