مارتينو: يک سال پيش هرگز فکر نمي‌کردم به بارسا بيايم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مارتينو:

يک سال پيش هرگز فکر نمي‌کردم به بارسا بيايم


سرمربي آرژانتيني بارسلونا اعلام کرده که با اينکه او تصور مي‌کرد ستاره آرژانتيني روي حضورش در اين تيم اثرگذار بوده اما وي اين حرف را رد کرده و نمي‌خواهد بحث کند.


جراردو مارتينو در مراسم معارفه‌‌اش به عنوان سرمربي جديد بارسلونا اظهار داشت: بايد تلاش کنم تا بازيکنان احساس راحتي کنند. اين که آنها هنوز هم تشنه موفقيت باشند، مهم است. بسيار خوشحالم و از مديران بارسا به خاطر اعتمادي که به من داشتند تشکر مي‌کنم. از بودن در اين باشگاه احساس غرور مي‌کنم. مي‌دانم که براي چه اينجا هستم و براي تيتو بهترين‌ها را آرزو مي‌کنم.

به نقل از فارس،وي ادامه داد: بودن در بارسلونا يک ارجحيت است اما يک سال پيش هرگز فکر نمي‌کردم که به اينجا بيايم. اولين وظيفه‌ام اين است که مطمئن شوم بازيکنان هنوز همان قدر تشنه موفقيت هستند. رسيدن به اين مسئله به ما تضمين مي‌دهد که سال‌هاي خوبي در پيش داريم. مي‌خواهيم قدرت تيم را افزايش دهيم. بازيکنان فوق‌العاده‌اي در اين تيم حضور دارند و اگر عقايد روز‌هاي قهرماني را به آنها بازگردانيم؛ انگيزه بازيکنان به بالاترين حد خواهد رسيد.

سرمربي بارسلونا در خصوص مشهور نبودنش گفت: اين مسئله‌اي‌ طبيعي است؛ اگر در اروپا کار مي‌کردم به خوبي شناخته شده بودم.

وي خاطرنشان کرد: من نمي‌دانم چرا دو بازيکن مثل مسي و نيمار نبايد بتوانند در کنار يکديگر بازي کنند. من در نيوولز ياد گرفتم بايد با بازيکناني که دارم هماهنگ شوم. پاراگوئه با نيوولز بسيار متفاوت است اما شيوه بازي در نيوولز به بارسلونا شبيه‌تر است.

مارتينو اضافه کرد: مسي گفت که ما هر دو از روساريو و نيوولز آمده‌ايم و يکديگر را نمي‌شناسيم. من گفتم که شايد مديران بارسا از او درباره من پرسيده باشند اما او مي‌گويد چنين اتفاقي نيفتاده و من هم نمي‌خواهم بحث کنم. او بهترين بازيکن دنيا است. اين عوامفريبي يا تظاهر به خوب بودن نيست زيرا من قبلا هم اين حرف را زده‌ام.

وي تأکيد کرد: پويول تنها بازيکني است که تاکنون با او صحبت کرده‌ام. تلفني با ويلانووا صحبت کردم و او به من خوشامد گفت. من براي او آرزوي سلامتي دارم. من با هرکسي که مي‌توانستم صحبت کردم اما با رورا حرفي نزدم زيرا او در تور به سر مي‌برد. من به همه اطلاعاتي که او براي آماده‌ شدن براي بازي در ليگ نياز دارم.

سرمربي آرژانتيني بارسلونا تصريح کرد: اگر باشگاه براي فروش فابرگاس به منچستر دو بار جواب رد داده است؛ براي سومين بار هم همين کار را خواهد کرد. من مي‌خواهم فابرگاس در تيم بماند. علاوه بر الکسيس و پدرو، تيو را نيز در اختيار داريم و هرکدام براي رسيدن تيم به پيروزي بهتر بود، او را وارد زمين مي‌کنيم.

مارتينو گفت: درباره فوتبال صحبت خواهيم کرد. تلاش مي‌ کنيم پيروزي‌ها و شکست‌ها را توضيح دهيم نه اينکه چه اتفاقي خارج از زمين رخ خواهد داد. شکست يا پيروزي در ال‌ کلاسيکو يکي نيست. اين بازي بسيار مهمي است اما يک قهرماني نيست.

وي تصريح کرد: ورجيني بازيکن فوق‌العاده‌اي است و فصل بسيار خوبي را در نيوولز پشت سر گذاشت اما بايد پيش از تصميم‌گيري با بازيکنان صحبت کنم. تلاش مي‌کنم با همان سيستم 3-3-4 بازي کنم. با پاراگوئه و نيوولز هم با همين سيستم اما با بازيکنان متفاوت کار کرديم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!