سيمئونه: تاتا ابزارلازم براي پيروزي وکسب قهرماني رادارد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

سيمئونه:

تاتا ابزارلازم براي پيروزي وکسب قهرماني رادارد


سرمربي آتلتيکومادريد خراردو مارتينو را گزينه‌اي مناسب براي هدايت بارسلونا دانست.


باشگاه بارسلونا خراردو مارتينوي آرژانتيني را به عنوان سرمربي جديد خود انتخاب کرد تا جانشين تيتو ويلانووا در اين تيم شود.

به گزارش ايسنا،ديگو سيمئونه، سرمربي موفق آتلتيکومادريد از اين‌که هموطنش، مارتينو هدايت تيمي بزرگ چون بارسلونا را برعهده گرفته، خوشحال است. او معتقد است که سرمربي جديد بارسلونا تمام ابزارهاي لازم براي موفقيت را در اختيار دارد.

سيمئونه که در حال حاضر در آرژانتين به سر مي‌برد، در گفت‌وگويي که با روزنامه "کلارن" داشت، گفت: بدون شک برعهده گرفتن هدايت تيمي بزرگ چون بارسلونا آسان نيست. مارتينو ستارگان زيادي را در اختيار دارد و بايد بتواند به خوبي از آنها استفاده کند. او الان با اين همه ستاره به پيروزي‌هاي پي‌درپي نياز دارد و اين آسان نيست. مارتينو ابزار لازم براي پيروزي و کسب قهرماني را دارد.

او افزود: وقتي خبر انتخاب تاتا را به عنوان سرمربي جديد بارسلونا شنيدم، خوشحال شدم. انتخاب او به عنوان سرمربي جديد تيم بزرگي چون بارسلونا تصادفي نبود؛ چرا که در تيم اولدبويز آرژانتين نتايج درخشاني را کسب کرد. او اولدبويز را که از مشکلات زيادي رنج مي‌برد، به قدرت اول فوتبال آرژانتين تبديل کرد. اميدوارم تاتا در بارسلونا موفق عمل کند، سال‌ها در اين تيم بماند و افتخار کسب کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!