عليپور: ادعاي خطيبي و موبايل آقايي کنترل مي‌شود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

عليپور:

ادعاي خطيبي و موبايل آقايي کنترل مي‌شود

 

دبير هيئت رسيدگي به تخلفات فوتبال ايران گفت: ادعاهاي خطيبي، تلفن همراه بازيکن گسترش بررسي و بازي اين تيم مقابل استقلال کارشناسي مي‌شود.

حجت‌الاسلام عليرضا عليپور داشت: ما براي برگزاري سلامت ليگ برتر و کليه مسابقات فوتبال سه تضمين داده‌ايم. اول مقابله با سوء جريان مالي است يعني اينکه اگر بازيکني با باشگاهي قرارداد امضا کند و مشخص شود که او مبلغ اعلام شده را دريافت نکرده با عوامل آن برخورد مي‌شود حتي اگر 10 سال ديگر چنين مسائلي فاش شود اکنون هم خيلي باشگاه‌ها نسبت به اين مسئله گله دارند که چرا پرونده‌هاي مالي سال‌هاي 84 و 85 آنها را بررسي مي‌کنيم در حاليکه اين دستور صريح بازرسي کل کشور و همچنين فيفا است.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: دومين مسئله‌اي که تعهد داده‌ايم اين است که نتايج فوتبال طبق مسائل فني تعيين شود و زد و بندي در آن رخ ندهد در خصوص ليگ حرفه‌اي و جام حذفي شائبه‌ها و شنيده‌هايي در فصل گذشته ايجاد و برخي حرف و حديث‌ها مطرح شد مثلا در مورد بازي فجر سپاسي و استقلال در نيمه نهايي جام حذفي و همچنين ديدار سپاهان و استقلال در جام حذفي و پنالتي که احمد جمشيديان زد حرف و حديث‌هايي را به وجود آورد. اينکه جمشيديان و محمد مهدي نظري قرار است فصل آينده به استقلال بروند و شائبه‌هايي را به وجود آورد.

عليپور تصريح کرد: بعد از تحقيق متوجه شديم باشگاه استقلال در نيم فصل نقل و انتقالات فصل گذشته با جمشيديان و نظري مذاکره کرده است البته اين مذاکرات کاملا قانوني و در زمان نقل و انتقالات بوده و هيچ مورد قانوني نداشته است. حتي مدير عامل محترم باشگاه سپاهان آقاي رحيمي با مديرعامل باشگاه استقلال آقاي فتح‌الله زاده هم مذاکرات مستقيم داشته‌اند اما به دليل تکميل شدن ظرفيت فهرست استقلال انتقال جمشيديان و نظري به اين تيم منتفي شده است؛ ضمن اينکه کارشناسان ما نوع بازي اين دو بازيکن را در فصل گذشته مقابل استقلال بررسي کردند و آن را اقدام به تباني ندانستند با اين حال براي آنکه شک و شبهه به طور کامل برطرف شود به نظري و جمشيديان مجوز موقت سه هفته‌اي داديم تا در ليگ برتر اين فصل حضور داشته باشند و بررسي‌هاي بيشتر انجام شود اين مسئله را هم به خود بازيکنان، مدير تيم و مدير باشگاه استقلال هم گفته‌ايم به همين خاطر هم اين دو بازيکن به هيئت رسيدگي به تخلفات آمده بودند به طور قطعي بدانيد اگر اين شائبه‌ها اثبات شود با کليه عوامل آن بدون ملاحظه و قانوني برخورد خواهد شد چه مديرعامل، چه سرمربي، چه ايجنت و ... با همه آنها برخورد خواهد شد.

عليپور با اشاره به توانايي‌هاي فني استقلال عنوان کرد: استقلال تيم خيلي خوبي است. فصل گذشته نيز دروازه‌بان و خط دفاعي اين تيم در 8 مسابقه تيم ملي فقط دو گل دريافت کردند البته مهدي رحمتي در 5 مسابقه تيم ملي حضور داشت ضمن اينکه در مرحله يک هشتم ليگ قهرمانان آسيا و در بازي با تيم الشباب امارات يکي از بازيکنان استقلال به من گفت که داور مسابقه به او گفته است تيم استقلال همان تيم ملي ايران است و بسيار هم قدرتمند است.

وي ادامه داد: 5 بازيکن از 11 بازيکن اصلي تيم ملي در استقلال حضور دارند و نبايد پيرامون کار فني خوب و قدرت تيمي استقلال شک و شبهه ايجاد کنيم.

عليپور با اشاره به تضمين سوم براي سلامت مسابقات ليگ گفت: با استفاده از مواد نيروزا نيز به طور قطع يقيين برخورد خواهيم کرد و ما در مورد اين سه موردي که گفتم محکم و قاطعانه و قانوني با متخلفان برخورد خواهيم کرد.

عليپور در مورد اظهارات رسول خطيبي سرمربي گسترش فولاد تبريز گفت: در ليگ سيزدهم ما يک کارگروه 5 نفره از کارشناسان براي برخورد با تخلفات تشکيل داده‌ايم. در اين مورد هم نظر رسول خطيبي را مي‌شنويم و صحبت هاي سعيد آقايي، بازيکن مورد نظر را هم خواهيم شنيد. تلفن‌ها و تماس‌هايي که با آقايي برقرار شده است را با هماهنگي مقام‌هاي قضايي بررسي و کنترل خواهيم کرد و اگر اين مسائل به عوامل پيراموني استقلال مربوط شود از باشگاه‌ استقلال و مسئولان اين باشگاه نيز سوال خواهيم کرد. ضمن اينکه کارشناسان هم نوع بازي بازيکن مورد نظر خطيبي را در ديدار با استقلال آناليز خواهند کرد.

وي افزود: مجموعه اين بررسي‌ها و کارشناسي‌‌ها را در پرونده‌اي به هيئت رسيدگي به تخلفات مي‌دهيم و قطع به يقين بدانيد با متخلفان اين پرونده قبل از آنکه هفته دوم ليگ برتر آغاز شود برخورد خواهيم کرد .ديگر نمي‌خواهيم تخلفات روي هم انباشته شود.

دبير هيئت رسيدگي به تخلفات افزود: البته بايد توجه کرد که اگر فرد يا افرادي بدون داشتن مدرک مستند و تحقيق و بررسي چنين مسائل و ادعاهايي را در رسانه‌ها مطرح کنند و يا حدس و گمان خود را در رسانه‌ها بگويند بدون آنکه سندي داشته باشند نيز متخلف محسوب مي‌شوند و با آنها نيز برخورد شد چه اين اظهارات از سوي خطيبي باشد يا هر فرد ديگري، به همه باشگاه‌هاي ليگ برتري توصيه مي‌کنيم موارد اينچنيني را قبل از رسانه‌‌اي کردن به طور محرمانه در اختيار سازمان ليگ و هيئت رسيدگي به تخلفات قرار دهند و قبل از اظهارات رسانه‌اي تمامي موارد را با ما در ميان بگذارند و در صورتيکه سازمان ليگ و هيئت رسيدگي به تخلفات به شکايات آنها رسيدگي نکرد و در اين امر کوتاهي کرد که اين کوتاهي تخلف محسوب مي‌شود ، تخلف ما را به مقام بالاتر از ما ارجاع دهند ولي بدانند که ما در کمتر از 48 ساعت شکوائيه‌ها و گزارشات محرمانه آنها را بررسي مي‌کنيم حتي فرم‌هايي محرمانه‌اي را هم در اختيار باشگاه‌ها قرار داده‌ايم.

دبير هيئت رسيدگي به تخلفات در مورد اينکه پرونده ادعاهاي رسول خطيبي چه زماني تعيين تکليف خواهد شد گفت: امروز (شنبه) کارگروه کارشناسي ما ادعاها را بررسي خواهند کرد و ما نتيجه را هم قبل از آغاز هفته دوم اعلام مي‌کنيم هيئت رسيدگي به تخلفات اين هفته جلسه ندارد اما با توجه به پرونده‌اي که تشکيل مي‌شود اين موارد را بررسي مي‌کنيم و آن را به تاييد تک تک اعضا هيئت رسيدگي به تخلفات نيز خواهيم رساند.

عليپور در مورد اينکه آيا مجوز موقت فقط براي دو بازيکن استقلال صادر شده است يا افراد ديگري هم مجوز موقت دارند گفت: برخي از مربيان، بازيکنان، سرپرست‌ها و حتي مديران عامل باشگاه‌ها نيز مجوز موقت برايشان صادر شده که اين مجوز موقت فقط تا هفته سوم است و پس از هفته سوم پرونده اين افراد بررسي مي‌شود. اين مجوز هم به اين دليل بود که تاج، بهروان و کاظمي خواستند براي اينکه اين افراد دچار چالش نشوند و تا اثبات شائبه‌ها براي‌شان مجوز موقت صادر شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!