حسيني: وظيفه‌ام را براي پرسپوليس انجام مي‌دهم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

حسيني:

وظيفه‌ام را براي پرسپوليس انجام مي‌دهم


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: امسال بايد ما يک عنوان قهرماني براي هواداران تيم به دست آوريم.


سيدجلال حسيني اظهار داشت: با تلاش تيمي و شناختي که از تراکتورسازي تبريز داشتيم در قدم اول خوشبختانه بسيار محکم رو به جلو حرکت کرديم و نتيجه‌اش هم اين بود که به 3 امتياز برسيم.

به گزارش فارس،وي افزود: اما همه ما معتقديم يک بُرد ملاک موفقيت نيست. درست است تراکتورسازي تيم رو در روي ما براي حضور در بالاي جدول است اما آنها قطعا در آينده بسيار هماهنگ‌تر و خطرناک‌تر مي‌شوند. ما بايد بازي با تراکتورسازي را به خاطره‌ها بسپاريم و حالا به بازي ذوب‌آهن که تيمي بسيار خطرناک و زخم‌خورده است فکر کنيم.

حسيني ادامه داد: بازي در خانه حريف هميشه حساسيت خودش را دارد. ما بايد در شرايطي به ميدان برويم که ديگر تشويق‌هاي هوادارانمان که مثل روز چهارشنبه پشت سر ما تا دقيقه 90 بود را در اختيار نداريم. پس بايد در اصفهان به دور از فوتبال احساسي به دنبال 3 امتياز باشيم تا در بازي‌هاي خارج از خانه هم دست خالي به تهران برنگرديم.

مدافع قرمزپوشان درباره تقدير محمد رويانيان از وي گفت: پرسپوليس بازيکنان و مربيان بزرگي هميشه داشته و دارد. از علي دايي، علي کريمي و مهدوي‌کيا گرفته تا به من رسيده است.من هميشه تلاش مي‌کنم نام پرسپوليس موفق باشد. کار خاصي انجام نمي‌دهم. از همه بزرگان پرسپوليس مخصوصا دايي و رويانيان سپاسگزارم. اگر هم در اين تيم کاري انجام مي‌دهم فقط به دنبال اجراي وظيفه‌ام به بهترين شکل هستم. ما امسال کار سختي داريم چون بايد به خاطر اين هواداران که سال گذشته خيلي پاي ما ايستادند به يک مقام خوب و قهرماني برسيم.

حسيني در پاسخ به سؤالي که هماهنگي خط دفاعي در بازي با تراکتورسازي چه طور بود، گفت: بازي اول بود و زياد نبايد در خصوص اين مسائل صحبت کرد. پس از اينکه در بازي دوستانه سرم شکست و 12 بخيه بر روي سرم خورد شايد خيلي‌ها فکر مي‌کردند که نتوانم در بازي با تراکتورسازي به آن شکل مطلوب بازي کنم، اگر چه براي اين ديدار بخيه‌هاي سرم را کشيده بودم، اما باور کنيد برايم فرقي نداشت که بخيه روي سرم باشد يا خير. کار خودم را انجام دادم و با تلاش دوستان ساختار دفاعي خوبي ساختيم. ما بايد تا مي‌توانيم گل نخوريم.

مدافع قرمزپوشان در پايان درباره درگيري کريمي با بازيکنان پرسپوليس در ديدار برابر تراکتورسازي نيز گفت: در فوتبال برخورد وجود دارد و اين مسئله چندان بزرگ نيست. بالاخره هر بازيکني مي‌خواهد براي تيم خود تاثيرگذار باشد و براي رسيدن به هدفش تلاش مي‌کند. کريمي بازيکن بزرگي است و هميشه براي فوتبال ايران قابل احترام. بحث چندان جدي نبود اما همه چيز تمام شد و رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!