عابديني: دربي گيلان از دربي تهران سرتر است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

عابديني: دربي گيلان از دربي تهران سرتر است


مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: از کميته انضباطي و استيناف به ديوان عدالت اداري شکايت مي‌کنم.


امير عابديني گفت: بحث سيستم در فدراسيون فوتبال هارموني مناسبي ندارد. کميته انضباطي، کميته داوران، کميته آموزش و ... بايد هارموني مناسبي داشته باشد اما اکنون سازمان ليگ است که سر و شکل مناسبي دارد اما در فدراسيون فوتبال مشخص نيست برخي آمدن و رفتن‌هاي مسئولان به چه دليل است؟!

به گزارش فارس،وي ادامه داد: وقتي مي‌خواهيم با يک کار غيراخلاقي مقابله کنيم بايد حمايت شويم اما در عمل مي‌بينيم اين اتفاق رخ نمي‌دهد. طبق قوانين فيفا هيچ فرد و نهاد ديگري حق دخالت در قرارداد بازيکن و مربي با باشگاه را ندارد اما اکنون مي‌بينيم که هر جا بخواهيم که اخلاق را زير پا بگذاريم قوانين فيفا را به رخ مي‌کشيم و هر جا که اتفاق ديگري رخ مي‌دهد و مي‌خواهيم با بي‌اخلاقي مقابله کنيم خيلي به قوانين فيفا توجهي نداريم. من مي‌توانستم طبق قراردادي که با سرمربي سابق داماش داشتم 80 درصد از مبلغ قراردادش را ندهم اما اکنون اين آقا که به خاطر مسائل انضباطي از تيم کنار گذاشته شد به کميته انضباطي شکايت کرد و سپس در کميته استيناف هم عليه باشگاه راي گرفت تا مجبور به پرداخت پولش شويم.

مديرعامل باشگاه داماش گيلان تصريح کرد: من قطعا از کميته انضباطي و استنياف به ديوان عدالت اداري شکايت مي‌کنم. چون نمي‌خواهم به نهادهاي خارج از کشور مراجعه کنم، به ديوان عدالت اداري و نهادهاي داخل کشور روي مي‌آورم. من پولي که قرار باشد با زر و زور و تزوير بپردازم، پرداخت نخواهم کرد.

عابديني با اشاره به شرايط مالي باشگاه داماش عنوان کرد: داماش نامش در فهرست باشگاه‌هاي بدهکار نبود علت آن هم اين نبود که ما بدهي نداشتيم بلکه ما با بازيکنان و مربيان‌مان به شيوه‌اي کار کرديم که همه آنها صبوري کردند و شکايتي از باشگاه نکردند. مگر مي‌شود باشگاهي که 3-2 سال است گرفتاري مالي دارد، بدهکار نباشد و 13-14 باشگاه ديگر بدهکار باشند. 7 بازيکن بزرگ به باشگاه داماش آمدند و رفتند اما هيچ کدام آنها مدعي من و باشگاه داماش نشدند. بازيکنان جديد هم همگي صبوري مي‌کنند و باشرايط سخت باشگاه کنار مي‌آيند. ما هر چه پول داديم مربوط به بدهي‌هاي قويدل بود و بابت فصل جديد هنوز يک ريال به بازيکنان پول نداده‌اند. بابت قراردادهاي دو سال قبل هنوز بازيکنان با باشگاه تسويه نکرده اند اما هيچ کدام آنها شکايت نکرده‌اند.

وي افزود: ما منتظريم تا مشکلات برطرف شود و پول به باشگاه برسد و با همين شرايط هم داماش مقابل سايپا خيلي خوب بازي کرد و با وجود اينکه شايسته برد بوديم بازي مساوي شد. 2 بار توپ را به تير دروازه حريف زديم و چند فرصت گلزني هم از دست داديم.

عابديني در مورد بازي هفته آينده ملوان که دربي گيلان است، گفت: کري‌خواني اين دربي خوشمزه است اما بد و بيراهش زشت است.

مديرعامل سابق پرسپوليس در مورد تفاوت دربي گيلان و تهران گفت: دربي گيلان حساسيت و جنجال و کري‌خواني‌اش سرتر از دربي تهران است و در اين موارد در سطح صادرات هستيم اما از نظر فني سطح اين بازي پايين‌تر است. در دربي پايتخت يک هيجان ملي را شاهد هستيم.

مديرعامل باشگاه داماش گيلان در مورد اينکه گفته بود بهتر است اين تيم منحل شود، گفت: من اين مسائل را بيان کردم تا زنگ خطر را به صدا درآورم اما اکنون باشگاه داماش با همه مشکلات سرپا ايستاده و به کارش ادامه مي‌دهد و به آينده اميدوار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!