صحبت هاي خطيبي را پيگيري مي‌کنيم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

معاون حقوقي باشگاه استقلال :

صحبت هاي خطيبي را پيگيري مي‌کنيم


بزرگي معاون حقوقي باشگاه استقلال در واکنش به ادعاي رسول خطيبي اظهار داشت : از طريق کميته انضباطي صحبت هاي خطيبي را پيگيري مي کنيم.


 محسن بزرگي  معاون حقوقي باشگاه استقلال  در واکنش به ادعاي رسول خطيبي پس از بازي با استقلال طي گفتگويي  اظهار داشت : آقاي خطيبي صحبت هايي را بعد از بازي مطرح کرد.اما امروز به نوعي  عقب نشيني  آشکار کرده و مدعي شد من کجا اسم آقاي ماجدي را آوردم. به ايشان توصيه مي کنم  تيتر مصاحبه هاي خود را در خبرگزاري ها ببينند. در همه  خبرگزاري ها  وي   اسم آقاي ماجدي را آورد و مدعي شد سرپرست استقلال سيصد هزار بار با آنها تماس گرفته است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي در ادامه  گفت : اين صحبت ها هم تخلف انضباطي است که در کميته انضباطي فدراسيون از طرف باشگاه استقلال پيگيري مي شود و هم مصداق جرم است به عنوان نشر اکاذيب و تشويش اذهان عمومي.

بزرگي در ادامه اظهار داشت : بنده همين جا و در ابتدا فصل به همه رسانه ها و شخصيت هاي رسانه اي توصيه مي کنم دست از حاشيه سازي بر دارند چرا که يقينا با حاشيه سازي در اين فصل برخورد جدي خواهيم داشت . اينطور نيست که مثل دوره هاي قبل از شکايت خود بگذريم و تصميم داريم با قاطعيت مقابل حاشيه سازان بايستيم .

وي در پايان ضمن اشاره دوباره به صحبت هاي سرمربي گسترش فولاد گفت:  بايد در مستطيل سبز قدرت خود را نشان داد و برد و باخت جزو لاينفک فوتبال است و کسي که مي بازد بايد ظرفيت اين باخت را داشته باشد. از اينرو ما حتي  صحبت هاي خطيبي را  از طريق کميته انظباطي فدراسيون پيگيري خواهيم کرد وظيفه ذاتي ما در معاونت حقوقي دفاع از حقوق استقلال و صيانت از جايگاه  استقلال و برخورد با حاشيه ها از طريق مراجع قانوني است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!