کوتاه از ایتالیا
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

http://u.goal.com/284900/284941_heroa.jpg

با هم خبرهای کوتاه امروز تیم های سری آ ایتالیا را مرور می کنیمگونسالو ایگواین در آستانه پیوستن به باشگاه ناپولی است.این ملی پوش ارژانتینی باشگاه رئال مادرید در حال حاضر در ایتالیا حضور دارد تا پس از سپری کردن آزمایشات پزشکی قراردادش را با ناپولی رسمی کند.


مسئول پیگیری ورزش های ایتالیا به دلیل دست داشتن تیم های لاتزیو و جنوا در اسکومسه پولی خواسته بود تا از لاتزیو 6 ،جنوا 3 امتیاز کسر کنند


گالیانی صبح روز گذشته به کمپ تمرینی میلانلو رفت و خطاب به هواداران حاضر در آنجا گفت که هدیه وعده داده شده در راه است.به نظر می رسد مربوط به انتقال هوندا می شود.

کوین کنستانت در جریان دیدار برابر ساسوئولو از سری رقابت های تیم کاپ به دلیل توهین های نژادپرستانه زمین مسابقه را ترک کرد با این اوصاف گالیانی در صحبت هایی گفت که تصمیم کنستانت برای ترک زمین مسابقه اشتباه بود.

مدیر برنامه های مارکو وراتی هافبک جوان پاری سن ژرمن در صحبت هایی پیرامون آینده این بازیکن گفت که یوونتوس و فیورنتینا به دنبال جذب این بازیکن بودند.

مارک همسیک هافبک بازیساز ناپولی در صحبت هایی گفت که می خواهد با ناپولی به موفقیت برسد و زمالی هم تیمی او نیز بر این باور است که ناپولی با بنیتس برای تمام تیم ها خطرساز می شود.

بر اساس گزارشات رسمی کیسوکه هوندا ملاقاتی رسمی با مالک باشگاه زسکا مسکو خواهد داشت تا هر طور شده مجوز ترک زسکا را در همین تابستان بگیرد و راهی میلان شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!