ماگات: گوتزه نبايد به دورتموند پشت مي‌کرد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ماگات: گوتزه نبايد به دورتموند پشت مي‌کرد


فيليکس ماگات، سرمربي سابق بايرن، تصميم ماريو گومز براي جدايي از دورتموند و به پيوستن به بايرن را مورد انتقاد قرار داد.


 اين ملي پوش آلماني پيش از پايان فصل قبل اعلام کرد که در تابستان با انتقالي 37 ميليون يورويي راهي آليانس آره نا خواهد شد اما ماگات معتقد است که گوتزه بايد وفاداري بيشتري به دورتموند نشان مي داد.

به گزارش گل، او به خبرنگاران گفت:" درک نمي کنم که چطور يک نفر مي تواند به باشگاهي که او را به عنوان يک فوتباليست پرورش داد، پشت کند."

ماگات همچنين معتقد است که بايرن مي تواند در فصل پيش رو، بار ديگر قدرت اول بوندس ليگا باشد.

" من مطمئنم که بايرن قهرمان بوندس ليگا خواهد شد. فکر نمي کنم که هيچ تيمي بتواند با آنها رقابت کند. به نظر من، تکليف قهرمان از همين حالا مشخص است.

بايرن احتمالا حتي يک شکست هم نخواهد داشت. فکر مي کنم اين مسئله در دراز مدت به ضرر بوندس ليگا و حتي بايرن است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!