رويانيان: هنوز کار کردن برايم سخت است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

رويانيان: هنوز کار کردن برايم سخت است


محمد رويانيان از پيشنهاد مجدد ديناموکيف به رضا حقيقي خبر داد اما گفت: بايد شرايط آنها را بررسي کنيم چون علي دايي موافق جدايي اين بازيکن نيست.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره ابقاي خود در اين باشگاه اظهار کرد: ما در چند روز گذشته به خاطر مسائلي که ايجاد شده بود، ضررهاي زيادي هم از جهت معنوي و هم از جهت مالي داديم و از نظر عاطفي هم بازيکنان ما ضربه خوردند. اتفاقي که داشت مي‌افتاد شکل بدي داشت، اما با تدبير عباسي که شخصا وارد کار شد همه چيز حل شد و من بايد از او تشکر کنم.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: من ماندم، اما هنوز هم برايم کار کردن در باشگاه مثل پرسپوليس سخت است. با اين وجود از اين که در آغاز ليگ حاشيه‌اي بزرگ از تيم دور شد خوشحالم.

رويانيان درباره تعيين اعضاي جديد هيات مديره، گفت: ما در انتخاب اعضاي جديد با وزارتخانه هماهنگ بوديم و وزير ورزش هم طبق صحبت‌هايي که انجام شد، آقاي اکبري را به عنوان رييس هيات مديره انتخاب کرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره انتقال قرضي عليرضا حقيقي به اين تيم، گفت: ما با مربي و مديران روبين کازان صحبت کرديم و به آنها سه موضوع را پيشنهاد داديم که يا حقيقي در روبين کازان بازي کند که اين موضوع با توجه به حضور دروازه‌بان اول تيم ملي روسيه در اين تيم سخت بود. پيشنهاد ديگر ما اين بود که حقيقي را به طور قرضي به يکي از تيم‌هاي اروپايي بدهد و پيشنهاد سوم هم اين بود که به ايران باز گردد و به مدت يک سال براي تيم‌هاي ايراني بازي کند. فکر مي‌کنم حضور او در ليگ ايران هم به خودش و هم به تيم ملي که شايد در جام جهاني به حقيقي نياز پيدا کند کمک مي‌کند.

وي ادامه داد: در ابتدا باشگاه روبين کازان پيشنهاد داد که حقيقي به نفتچي آذربايجان و يا يک تيم ترکيه‌اي برود و در مکاتبات خود با اين باشگاه‌ها شرط گذاشته بود که حقيقي به عنوان دروازه‌بان اول بازي کند، اما آن دو باشگاه گفته بودند که نمي‌توانيم به طور 100 درصد قول اين کار را بدهيم، چرا که يک دروازه‌بان ديگر داريم. به همين خاطر حضور او در پرسپوليس با تاخير انجام گرفت و با موافقت دايي او را به تيم آورديم.

رويانيان درباره پيشنهاد ديناموکيف به رضا حقيقي، گفت: مسئولان اين باشگاه با حقيقي تماس گرفته بودند و او گفته بود که بايد با مديرعامل پرسپوليس صحبت کنيد. من با آنها صحبت کردم و گفتم که پيشنهاداتان را به صورت کتبي بفرستيد تا شرايط را بررسي کنيم، با اين حال تا الان چيزي به دست من نرسيده است.

وي در پاسخ به اين سوال که اگر پيشنهاد ديناموکيف خوب باشد احتمال دارد که حقيقي از پرسپوليس جدا شود، گفت: دايي به هيچ عنوان نمي‌خواهد حقيقي را از دست بدهد. بايد ببينيم شرايط ديناموکيف چگونه است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره رفتن انصاري فرد و قاضي از اين تيم، گفت: از نظر من ما الان بهترين بازيکنان را در همه خطوط داريم. درست است که انصاري فرد و قاضي رفته‌اند، اما من ايمان راسخ دارم که سيد صالحي که سال گذشته دومين گلزن ليگ شد و در آسيا هم عملکرد خوبي داشت و با سابقه درخشان خود مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. ضمن اين که او يک بازيکن با اخلاق، ‌متدين و ارزشي است. او با وجود همه سختي‌ها روزه‌اش را مي‌گيرد، عاشق ولايت است و اين براي من خيلي ارزش دارد.

وي افزود: سيد صالحي از بهترين مهاجمان ايران است و در کنارش عباس زاده و شاکري که شايد امسال پديده فوتبال ما باشند را هم داريم. هادي نوروزي هم که بازيکن با تجربه‌اي است. هواداران بدانند که اگر انصاري فرد و قاضي رفته‌اند، اما چهار بازيکن مطمئن در خط حمله داريم. به نظر من امسال خط حمله قوي‌تري نسبت به سال گذشته داريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!