مارتينو:مي‌خواهم ايده‌هايم را در بارسا اجرا کنم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مارتينو:مي‌خواهم ايده‌هايم را در بارسا اجرا کنم


جراردو مارتينو، سرمربي جديد بارسا، تاکيد کرد که قصد دارد فلسفه فوتبالي و ايده هاي خودش را در اين تيم به اجرا بگذارد.


با استعفاي تيتو ويلانووا به دليل بيماري، مارتينو به عنوان سرمربي جديد آبي و اناري ها معرفي شد و اکنون قصد دارد با بارسا فوتبالي هجومي و جذاب را به نمايش بگذارد.

به گزارش گل، او در اولين کنفرانس مطبوعاتي اش در نوکمپ گفت:" مي خواهم سبکي را به اجرا بگذارم که بازيکنان با آن راحت باشند و همچنين سبکي باشد که نظرات شخصي من هم در آن اعمال شود تا بتوانيم تيمي کامل تر داشته باشيم.

تيم من در زمان حضور در تيم ملي پاراگوئه با تيم نيوولزالدبويز هيچ شباهتي نداشت. من تلاش مي کنم تا با کيفيت تيم هايي که در آن مربيگري مي کنم، تطبيق پيدا کنم و اين چيزي است که در بارسا هم به دنبال اجراي آن هستم.

بارسا بازيکنان فوق العاده اي دارد و اگر بتوانيم به ايده هاي فوق العاده اي که بارسا در چند سال اخير داشت، برگرديم، تيمي مدعي خواهيم داشت.

مي خواهم پرسينگ که يکي از ويژگي هاي اين تيم بوده را برگردانم. مي خواهم بارسا تيمي باشد که به راحتي حمله مي کند و از جلوي زمين بازي مي کند."

او همچنين از باشگاه بارسلونا به خاطر اينکه به او فرصت کار در فوتبال اروپا را دادند، تشکر کرد.

" من خيلي خوشحال هستم؛ از باشگاه به خاطر توجه و اعتمادشان بسيار ممنونم؛ باشگاهي که تاريخچه و سابقه بزرگي دارد.

حتي اگر بسيار جاه طلب باشيد، تصور مربيگري در چنين باشگاهي بسيار دشوار است اما من اکنون اينجا هستم و از همه بسيار متشکرم."

مارتينو براي تيتو ويلانووا نيز آرزوي بهبودي کرد و گفت:" متاسفانه، مي دانيم که من به خاطر يک شرايط ناخوشايند اينجا هستم. مي خواهم از اين فرصت استفاده کنم و پيامي به تيتو بدهم. ما با هم صحبت کرديم و تيتو براي من آرزوي موفقت کرد.

من از او متشکرم. من او را از نزديک نمي شناسم اما مي دانيم او بسيار قوي است. براي او بهترين ها را آرزو مي کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!