وضعيت نهايي کرار را از AFC استعلام مي‌گيريم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

وضعيت نهايي کرار را از AFC استعلام مي‌گيريم


معاون باشگاه استقلال در خصوص آخرين وضعيت کرار جاسم گفت: منتظر هستيم تا قرارداد اين بازيکن با تيم نجف که به زبان عربي است، به 2 زبان فارسي و انگليسي ترجمه شود.


به نقل از سايت باشگاه استقلال، علي اميري معاون باشگاه استقلال در خصوص آخرين وضعيت کرار جاسم اظهار داشت: منتظر هستيم تا قرارداد اين بازيکن با تيم نجف که به زبان عربي است، به 2 زبان فارسي و انگليسي ترجمه شود. قرار است اين قرارداد را سپس به کسرايي مسئول بين‌الملل فدراسيون فوتبال تحويل دهيم تا آنها در مورد وضعيت اين بازيکن از AFC استعلام بگيرند.

وي که به همراه استقلال به تبريز سفر کرده بود، در مورد جو ورزشگاه يادگار امام نيز تصريح کرد: متاسفانه از دقيقه يک بازي شاهد سردادن شعارهايي نادرست بوديم. از کميته انضباطي و عليپور مي‌خواهيم تا به اين موضوع رسيدگي و ورود کنند تا يک بار براي هميشه، اين تنش‌ها در تبريز تمام شود. البته حساب مردم فهيم آذربايجان از اين تماشاگران جداست چون آنها قدرشناس هستند و حتي طي 2 روزي که آنجا بوديم به هتل مي‌آمدند و قدردان زحمات امير قلعه‌نويي در مدت حضورش در تبريز بودند.

اميري با اشاره به برتري استقلال برابر گسترش فولاد، گفت: به نظرم استقلال بازي خوبي در تبريز ارائه داد. حتي گزارشگر بازي هم به اين نکته اشاره کرد که گسترش فولادي‌ها 2 هفته زودتر از استقلال تمريناتشان را شروع کرده‌اند، به همين جهت خداراشکر مي‌کنيم که توانستيم با وجود 10نفره شدن، تيم پيروز ميدان باشيم. اگرچه که اعتقاد داريم اخراج ساموئل واقعا سخت‌گيرانه بود.

معاون باشگاه استقلال ضمن دعوت از هواداران براي حضور در دومين بازي استقلال در ليگ مقابل سپاهان، يادآور شد: مصاف با سپاهان اولين بازي خانگي ما خواهد بود. به همين جهت از هواداران مي‌خواهيم تا براي اين بازي ورزشگاه را پُر کنند. امسال به دنبال تکرار قهرماني‌مان در ليگ هستيم و به نظرم با همدلي که در تيم استقلال هست، مي‌توانيم سپاهان را از پيش رو برداريم و بعد از انجم 2 بازي ديگر، آماده مي‌شويم براي رويارويي با تيم بوريرام در تهران.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!