خطيبي: من بايد از ماجدي شکايت کنم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

خطيبي: من بايد از ماجدي شکايت کنم


سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: بدبختي فوتبال ما اين است که مربيان سواي مسائل فني بايد در مسائل حاشيه‌اي هم فعاليت کنند


رسول خطيبي در مورد صحبت‌هاي ميرشاد ماجدي عليه خودش گفت: من چه زماني از ميرشاد ماجدي اسم بُردم. من بايد از او شکايت کنم که اين حرف ها را زده است. او به همه مربيان توهين کرده است. من بازيکن هستم اما حرفهاي سرپرست استقلال توهين به همه مربيان زحمتکش است.

به نقل از فارس، وي افزود: من گفته‌ام سرپرست تيم ملي جوانان از يک هفته قبل با بازيکن ما دائم تماس گرفت و از او مي‌خواستند در اردو حاضر شود آنها مگر نمي‌دانند ما با استقلال بازي داشتيم و چرا تمرکز بازيکن را بر هم مي‌زند. مگر تيم ملي جوانان زير نظر کميته جوانان فعاليت نمي‌کند آنها بايد به باشگاه نامه مي‌زدند و مي‌گفتند بازيکن را براي حضور در اردو مي‌خواهند نه اينکه با تماس با بازيکن او را هوايي کنند و از طرفي ترس خط خوردن از تيم ملي را داشته باشند و از طرف ديگر بخواهد براي ما مقابل استقلال به ميدان برويم. سعيد آقايي بهترين بازيکن ما بود اما ديروز مقابل استقلال بدترين بازي خود را انجام داد.

خطيبي خاطرنشان کرد: اولين بار نيست شکست مي‌‌خورم و آخرين بار هم نخواهد بود. به تيمم افتخار مي‌کنم که اينقدر خوب بازي کرد و از استقلال برتر ظاهر شديم. درست است 3 امتياز از دست داديم اما تيم برتر ميدان بوديم. جنبه شکست را داريم آقايان خودشان بعد از کسب 3 امتياز جوگير شدند بازي آينده انشاءالله اين نتيجه را جبران مي‌کند هرچند که ديروز نيز خيلي سرتر از استقلال بوديم. بدبختي فوتبال ما اين است که مربيان سواي مسائل فني بايد در مسائل حاشيه‌اي نيز فعاليت کنند و هر کسي با حاشيه‌ها بهتر کنار بيايد مي‌تواند موفق‌تر باشد.

سرمربي گسترش پولاد تبريز ياد آورد شد: هواداران که در اين ديدار از ما حمايت کردند تشکر مي‌کنم از بازي آينده شرايط فرق خواهد کرد و اين نويد را مي‌دهم که نتايج بهتري خواهيم گرفت. ديروز 8-7 بازيکن ما براي اولين بار بود که در ليگ برتر به ميدان رفتند و رفته رفته شرايط ما بهتر خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!