محمود ياوري: خطر کردم به مس آمدم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

محمود ياوري: خطر کردم به مس آمدم


مربي پيشکسوت فوتبال که به تازگي هدايت مس کرمان را بر عهده گرفته، اين تصميمش را نوعي خطر مي‌داند اما معتقد است با شناختي که از حاشيه‌هاي اين تيم دارد موفق خواهد شد.


محمود ياوري که جانشين تقوي در مس کرمان شده است، ابتدا در پاسخ به پرسشي که چرا هدايت تيم مس کرمان را بر عهده گرفت و اين‌که آيا نگران تکرار اتفاقاتي که براي تقوي افتاد نيست، اظهار کرد: اگر نگران آينده بودم هدايت ذوب آهن را در دو بازي به عهده نمي‌گرفتم. شما اگر بخواهيد تنه نخوريد نبايد از خانه بيرون برويد. آدمي که در جامعه زندگي مي‌کند هميشه مشکلاتي دارد. کار ما هم هيچ وقت جدا از حواشي نبوده است.

به گزارش ايسنا، وي در ادامه با بيان اين‌که مخالف اتفاقات به وجود آمده در کرمان است، عنوان کرد: من خاطره‌ي خوبي از مردم و هواداران کرماني دارم. يک دوره‌ي ديگر هم به اين تيم آمده‌ام و در حالي که مس در خطر سقوط قرار داشت به لطف خدا و با همت تماشاگران و بازيکنان حذف نشد. بنابراين مردم هم خاطره‌ي خوبي از من دارند. ضمن اين‌که من اهل حاشيه نيستم. شهبازي مديرعامل مس براي اولين بار با من تماس گرفت و گفت که مي‌خواهيم مس را هم از بحران خارج کنيم و هم مسووليت فني‌اش را بر عهده بگيريم. من ابتدا درباره‌ي تقوي پرسيدم که شهبازي گفت او انصراف داده است. به همين دليل از تقوي رخصت گرفتم و با اين‌که او مربي جواني است با اجازه روي نيمکت مس نشستم.

مربي باسابقه‌ي فوتبال تصريح کرد: فرق بنده و مربيان ديگر اين است که در کرمان کارنامه‌ي نامعقولي ندارم و به مردمش هم نزديکم. به هر حال من هم با اينجور مسائل آشنا هستم و به خاطر آنهايي که دوست دارند در مس باشند خدمت مي‌کنم، نه به خاطر چهار نفر که تيم را به حاشيه مي‌برند. بايد بگويم اين افراد همه جا هستند. شما هرجا که باشي محال است در مسيرت به سنگلاخ برخورد نکني و بي‌دغدغه کارت را انجام دهي. اما من اين موضوع را با مديريت باشگاه حل کردم. همان چند نفر هم که در تمرين درگيري ايجاد کردند ان‌شاءالله موفقيت يا انسجام تيم را مي‌بينند و با مس همراه مي‌شوند. به هر حال آنها هم پيروزي مي‌خواهند.

ياوري در ادامه در پاسخ به اين پرسش که آيا از موضوع باج‌خواهي برخي افراد در مس از کادر فني اين تيم خبر دارد، خاطرنشان کرد: مساله باج‌خواهي مطرح نيست. در حال حاضر مهم‌ترين موضوع ايجاد ارتباط خوب بين کادر فني، بازيکنان و مديريت باشگاه است. من که اين مسووليت را پذيرفتم خطر کردم. ديگر وقتي پذيرفتم دنبال اين نيستم که از خطر فرار کنم. به خاطر همين هم ديديد که ديروز از همان اول روي نيمکت مس نشستم. به قول معروف يا علي گفتيم و عشق آغاز شد.

سرمربي جديد مس هم‌چنين درباره‌ي نتيجه‌ي تساوي تيمش مقابل راه آهن در بازي اول ليگ به ايسنا گفت: صحبت‌هايي که با بازيکنان تيمم کردم موفقيت‌آميز بود. آنها در حالي که شرايط بدني‌شان خوب نبود زحمت کشيده و فداکارانه جنگيدند. کادر فني از آنها ممنون است. من از تقوي هم تشکر مي‌کنم؛ چون زحمت زيادي در مس کشيد. مطمئنا قدرش را مي‌دانم.

محمود ياوري در پايان در پاسخ به اين پرسش که چند هفته زمان مي‌برد تا تفکراتش را در مس پياده کند، به ايسنا گفت: من کارم را انجام مي‌دهم اما بايد صبر و حوصله داشته باشيم. از طرفي هم هر هفته بازي داريم و نمي‌توانم فشار زيادي به بازيکنان بياورم. من در ذوب آهن 10 روزه با آنها کار کردم که از لحاظ بدني روز به روز بهتر شدند. همان نسخه را براي مس هم خواهم پيچيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!