بنگر: مي خواهند مردم را گول بزنند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

بنگر: مي خواهند مردم را گول بزنند


محسن بنگر مي‌گويد بازيکنان پرسپوليس از ابتداي فصل هنوز پولي نگرفته‌اند، اما فشار روي آنها زياد است.


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين شرايط اين تيم در آستانه آغاز فصل جديد ليگ برتر، اظهار کرد: ما امسال تمرين‌هايمان را خيلي زود شروع کرديم و روند آماده سازي خوبي را طي کرديم. بازي‌هاي دوستانه خوبي هم داشتيم که بيشتر روي کارهاي بدني تمرکز داشت و اين که کادر فني بتواند شناخت خوبي از بازيکنان به دست بياورد.

به نقل از ايسنا، وي درباره شکست پرسپوليس برابر سايپا در آخرين بازي دوستانه، گفت: در بازي دوستانه برد و باخت مهم نيست، آن هم ديدارهاي دوستانه قبل از فصل که فشار روي بازيکنان زياد است. ما هم بدنمان خسته بود و تعويض‌هاي زيادي هم در تيم انجام شد. از اين جهت نيازي به نگراني نيست.

بنگر درباره ارزيابي خود از وضعيت پرسپوليس در فصل جديد گفت: بازيکنان خوبي به تيم آمده‌اند و زير نظر دايي تلاش مي‌کنيم امسال يکي از جام‌ها را به همراه سهميه ‌آسيا به دست بياوريم. همه چيز براي موفقيت ما فراهم است و اميدوارم امسال از شرمندگي هواداران در آييم و با نتايج خوب آنها را خوشحال کنيم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره بحث‌هايي که در چند وقت اخير مبني بر دادن پول‌هاي ميلياردي به بازيکنان اين تيم وجود داشت ، گفت: متاسفانه برخي دوست دارند که با اين حرف‌ها نه تنها تمرکز پرسپوليس ، بلکه تمرکز مردم را برهم بزنند. خودشان با هر بازيکني که مي‌خواهند صحبت مي‌کنند و پول هنگفت مي‌دهند، اما به پرسپوليس اتهام مي‌زنند. الان که فصل شروع نشده و يک و نيم ماه است که در اردو هستيم، هنوز هيچ پولي نگرفته‌ايم، در حالي که بعضي از باشگاه‌ها به بازيکنان خود 50 – 60 درصد قراردادشان را هم داده‌اند. کسي از آنها نمي پرسد که چطور با هافبک‌هاي تيم ملي قرارداد مي‌بنديد، اما همه روي پرسپوليس زوم کرده‌اند و مي‌خواهند مردم را گول بزنند.

وي ادامه داد: وقتي بازيکني از قطر را به خدمت مي‌گيرند يعني پول دارند، اما مدام مي‌گويند پول نداريم و مي‌خواهند به پرسپوليس فشار وارد کنند. هر کس پول زيادي گرفته نوش جانش، اما بازيکنان ما هنوز يک ريال هم نگرفته‌اند.

بنگر درباره ديدار پرسپوليس با تراکتورسازي در هفته‌ اول ليگ هم گفت: بازي‌هاي هفته‌ اول کمي سخت است و هنوز تيم‌ها آماده نيستند. بايد کاملا هوشمندانه وارد زمين شويم. درست است که کريمي و انصاري فرد به تراکتورسازي رفته‌اند و الان براي موفقيت اين تيم تلاش مي‌کنند، اما آنها پرسپوليسي‌اند. اينجا خانه علي کريمي است و هر وقت که بخواهد مي‌تواند برگردد. ما هم نه با آنها کري مي خوانيم و نه بحثي داريم، اميدوارم بازي زيبايي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!