خطيبي: فکر بازيکن ما را خراب کردند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!


خطيبي: فکر بازيکن ما را خراب کردند


سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد گفت: کجاي دنيا اين اتفاق رخ مي‌دهد که دو روز قبل از بازي مربي حريف با بازيکن ما صحبت کند.


رسول خطيبي پس از شکست دو بر يک گسترش فولاد مقابل استقلال عنوان کرد: فکر کنم دو حاشيه قبل از بازي به وجود آوردند که آنها را خواهم گفت اما در مورد بازي بايد بگويم که واقعاً از بازيکنانم راضي هستم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در نيمه اول و در 30 دقيقه ابتدايي بازي را طوفاني‌ شروع کرديم و به گل رسيديم اما متأسفانه پس از آن بازيکنان عقب کشيدند. ما آنها را به جلو هدايت مي‌کرديم و سعي کرديم که عمق دفاع خود را به خوبي ببنديم اما استقلالي‌ها از کنار فشار آوردند و گل اول را به ثمر رساندند.

سرمربي گسترش فولاد خاطرنشان کرد: براي همان بازيکني که حاشيه درست کرده بودند اتفاقي افتاد و نتوانست عملکرد خود را به خوبي در زمين پياده کند آنطور که از او انتظار داشتيم در زمين ظاهر نشد. او در بازي‌هاي دوستانه عملکرد خوبي داشت اما در اين بازي در حد خود ظاهر نشد.

خطيبي گفت: ما براي بازي اول اميدوار بوديم که سه امتياز را کسب کنيم اما دو اشتباه داشتيم يک گل روي ارسال دريافت کرديم و يکي هم روي اوت بود که بازيکن حريف را رها کرده بوديم. تيم رقيب هم از اين موقعيت استفاده کرد و توانست که سه امتياز را بگيرد. ما از لحاظ فوتبالي از استقلال بيشتر موقعيت داشتيم.

سرمربي گسترش فولاد با اشاره به حواشي به وجود آمده يادآور شد: در تاريخ فوتبالي و در دنيا جايي وجود ندارد که دو سه روز قبل از بازي مربي تيم حريف با مسئولان باشگاه و خود بازيکن صحبت کند. اين چه معنايي دارد که مربي حريف در مصاحبه‌ها دائم نام سعيد آقايي را مطرح مي‌کند کجاي دنيا سه روز قبل از بازي اعلام مي‌کنند که ما او را مي‌خواهيم.

خطيبي درباره تعويض‌هايش تصريح کرد: ما پس از تعويض مي‌خواستيم وسط زمين را در دست خود بگيريم خوشبختانه ساموئل اخراج شد اما آنها در پرتاب اوت توانستند به گل برسند. من همانطور که گفتم ما در دفاع راست مشکل داريم و بايد اين موضوع را برطرف کنيم. از همان نقطه هم ضربه خورديم.

سرمربي گسترش فولاد در مورد اينکه چرا از بازيکني که استقلالي‌ها مد نظرشان بود استفاده کرده، اظهار داشت: اين پست تأثيرگذاري داشت اما دو سه روز قبل از بازي براي او حاشيه درست کردند او هم بازيکن جواني است. فکر او را خراب کردند و او هم چون بازيکن جواني است به حاشيه رفت. به نظرم اين کار درستي نبود.

وي در مورد اينکه مشکل دفاع راستش حل خواهد شد، گفت: من پيش از بازي هم گفته بودم در اين پست مشکل داريم، پست اصلي نظامي‌پور هافبک و مهاجم است، نمي‌تواند در دفاع راست بازي کند. منتظر بازيکن خارجي هستيم که به تيممان اضافه شود.

خطيبي بار ديگر با اشاره به استفاده از سعيد آقايي گفت: او در بازي‌هاي دوستانه تأثيرگذار بود و در تمرينات هم به خوبي کار مي‌کرد. نمي‌شد من به يکباره پس از يک ماه حضور او در ترکيب او را کنار بگذارم اگر اين کار را مي‌کردم کلاً فوتبالش تا آخر فصل خراب مي‌شد و تا بخواهد خودش را پيدا کند، فصل به پايان مي‌رسيد. نمي‌توانستم چنين کاري را بکنم.

وي تأکيد کرد: سعيد آقايي را که بازيکن ليگ برتري بوده پيش از اين يک بار هم به تيم ملي دعوت نمي‌کردند حالا سرپرست استقلال که در کميته جوانان هم حضور دارد، 300هزار بار با بازيکن من تماس گرفته که ما مي‌خواهيم او را دعوت کنيم،‌او بايد در اردوي ما حاضر شود و اگر نيايد اين موضوع را به فدراسيون اطلاع خواهيم داد و اين کار را مي‌کنيم و آن کار را انجام خواهيم داد. او بازيکن ليگ برتري بوده و حالا دو سه روز قبل از بازي ما مقابل استقلال چنين کارهايي را انجام مي‌دهند.

سرمربي گسترش فولاد تصريح کرد: ما در بازي اول بد بازي نکرديم. در نيمه دوم هافبک‌هاي ما به خوبي عمل کردند و در يک پرتاب اوت گل دريافت کرديم. اگر مساوي مي‌شديم همه مي‌گفتند هافبک‌هاي شما خوب کار کردند.

وي در مورد اينکه چه قولي به هواداران مي‌دهد، عنوان کرد: در فوتبال يک مربي قول نمي‌دهد اما مطمئن باشيد با شناختي که من از تيم دارم ما جزو 10 تيم اول خواهيم بود. ما در بازي با استقلال هم براي پيروزي به ميدان آمده بوديم نمي‌شود بازي ما را با ديدار استقلال خوزستان مقايسه کرد. دوست داشتيم در اين بازي سه امتياز را بگيريم اما تقدير الهي اينگونه رقم خورد. شايد بازي‌هاي دوستانه ما که به برتري رسيده بوديم غروري در بازيکنان به وجود آمده بود اما مطمئن باشيد در دو بازي آينده هم که ديدارهاي سختي داريم براي برد به ميدان مي‌رويم.

وي در مورد داور تصريح کرد: من در مورد داوري صحبت نمي‌کنم اما مسئله‌اي که بايد بگويم اين است که اين مسائل به دليل اين است که ما نفري در فدراسيون نداريم و تا زماني که اينگونه باشد چنين بلاهايي سرمان خواهد آمد. شما فيلم بازي را نگاه کنيد، ما در ضد حمله مي‌توانستيم صاحب موقعيت شويم اما داور به جاي اينکه آوانتاژ بدهد بازي را متوقف مي‌کند تا زماني که در فدراسيون فردي نداشته باشيم همين اتفاقات خواهد افتاد و براي فوتبال تبريز چنين مسائلي به وجود مي‌آيد.

سرمربي گسترش فولاد افزود: من به زرگر داور مسابقه با احترام گفتم که اگر سوت‌هايي که به ضرر ما مي‌زد به نفع استقلال بود آيا اين مسائل را هم تکرار مي‌کرد؟ در دقيقه 92 کرنري به نفع ما گرفته شد که من به او گفتم اگر اين موضوع برعکس بود باز هم سوت پايان بازي را مي‌زد که او جوابي نداشت که بدهد. البته ما باختيم و در مورد داوري صحبت نمي‌کنم در واقع مقصر هم داوران نيستند. مقصر مسئولان ما هستند که نفري در فدراسيون ندارند. مسئولين استاني ضعيف هستند. مديران ورزشي استاني زيرآب يکديگر را مي‌زنند اما در اصفهان چنين مسائلي وجود ندارد و مسئولان از يکديگر حمايت مي‌کنند و به نايب‌رئيسي هم مي‌رسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!