ابراهيم‌زاده: تسلط فني بازي در دست ما بود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ابراهيم‌زاده: تسلط فني بازي در دست ما بود


سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن تهران گفت: اميدوارم کميته داوران از داوران جوان در بازي‌هاي سخت هم استفاده کند تا آنها آب‌ديده شوند.


 منصور ابراهيم‌زاده بعد از تساوي تيم‌هاي راه‌آهن و مس کرمان در هفته اول مسابقات ليگ برتر سيزدهم در حالي که از اولين سؤال يک خبرنگار مبني بر عدم آمادگي تيمش شوکه شده بود، اظهار داشت: ما با يک تيم باتجربه و سختکوش بازي داشتيم، هر وقت هم تيمي بازيکنش اخراج مي‌شود 9 نفر بقيه هر کدام به نوبه خود تلاش مي‌کنند که جاي آن بازيکن اخراج شده را با دوندگي بيش از حد خود پر کنند، در اين مواقع حتي مي‌بينيد کار براي تيم مقابل براي رسيدن به گل مشکل‌تر مي‌شود. البته يک فرد ديگر هم وجود دارد، اينکه در بين بازيکنان تيمي که تمام نفراتش را در اختيار دارد برخي بازيکنان با خود فرض کنند که تيم مقابل 10 نفره است و اگر هم آنها کم‌کاري بکنند و کمتر بدوند مشکلي به وجود نمي‌آيد با اين حال ما بازي خيلي خوبي را مقابل تيم مس کرمان انجام داديم و حتي در همان نيمه اول دو، سه موقعيت گل داشتيم. حس مي‌کنم تسلط فني بازي در دست ما بود و تيم حريف حضور فشرده‌اي را در خط دفاعي‌اش داشت.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: تيم‌هايي که يک بحراني را پشت ‌سر گذاشته‌اند معمولاً مي‌آيند تا حداقل امتياز را بگيرند و براي اينکه حداقل امتياز را بگيرند با ارائه يک بازي تدافعي بيشتر به فکر ضد حمله هستند. ما هم سعي کرديم اين شيوه بازي تيم مس کرمان را خنثي کنيم و شايد در طول بازي آنها فقط يک‌بار با شوت حسن‌زاده خطرناک ظاهر شدند. مشکل ديگري که ما در اين مسابقه داشتيم در اصطلاح بازي جوانمردانه بازيکنان ما بود، بازيکنان ما هم در نيمه اول و هم در نيمه دوم در حالي که چند بار صاحب موقعيت مناسب شده بودند به دليل رعايت بازي جوانمردانه و اينکه بازيکن حريف روي زمين افتاده بود توپ را به بيرون زدند. اين هم يکي از عواملي بود که ما نتوانستيم آنچنان که مي‌خواهيم به هدفمان برسيم.

ابراهيم‌زاده افزود: با اين تفاسير ما درصدد بوديم از همين هفته اول  امتيازات لازم را کسب کنيم چرا که امتيازات هفته‌هاي اول در آينده براي ما کارساز خواهد بود. از اين پس بايد دقت‌مان را بيشتر کنيم و در آينده نتايج لازم را بگيريم. در مورد بازي جوانمردانه‌ هم باشگاه نفت يک بيانيه داده بود. ما هم با مديريت باشگاه راه‌آهن بايد صحبت کنيم که بر اساس همان نامه عمل کنيم و آن اينکه بازي جوانمردانه زماني تشخيص داده شود که داور مسابقه بازي را قطع مي‌کند يعني با تشخيص داور توپ را بيرون بزنيم. حتي اگر بازيکن خودمان هم روي زمين افتاده بود جريمه خواهد شد و اگر اينکه داور تشخيص دهد او واقعاً مصدوم است، حتي اگر بازيکن ما روي زمين افتاده باشد و ديگر بازيکن ما توپ را به بيرون بزند دو برابر جريمه خواهد شد، تيم‌هاي مقابل ما هم براي‌مان بازي جوانمردانه انجام ندهند.

سرمربي تيم راه‌آهن با اشاره به قضاوت موعود بنيادي‌فر گفت: من اميدوارم کميته داوران براي اينکه داوران جوان داراي تجربه شوند آنها را براي مسابقات سخت هم بفرستند تا آنها آب‌ديده شوند و مي‌دانم در کميته داوران، داوران را براي قضاوت سيد بندي کرده و در گروه‌هاي مختلف A, B, C قرار مي‌دهند، اگر شما بازي را آناليز کنيد شماره 4 (اسماعيل علي‌شيرازي) تيم مس کرمان پنج دقيقه قبل از اينکه اخطار دوم گرفت، بايد اخراج مي‌شد آن هم در شرايطي که بازيکن ما به سمت دروازه حريف مي‌رفت.

وي افزود: بايد بدانيد تيم ما به جام جهاني صعود کرده و اميدوارم داوري ما هم پيشرفت لازم را انجام بدهد، نبايد فراموش کرد ما در جام جهاني 1978 شش گل را از حريف خورديم که چهار گل از آنها پنالتي بود. اين نشان مي‌دهد بازيکنان ما در آن مقطع خطاهايي را انجام مي‌دادند که داوران ايراني در بازي‌هاي داخلي نمي‌گرفتند، الان نيز ما بايد با قضاوت خوب داوران بازيکنان‌مان را براي حضور در جام جهاني و رعايت قوانين داوري آماده کنيم و در اين زمينه بايد تلاش‌هايي انجام شود.

ابراهيم‌زاده در پايان در خصوص اينکه در هفته اول مسابقات ليگ برتر قرار داشتيم و انتظار اين است که تيم او از هفته‌هاي بعد بازي‌هاي قابل قبولي ارائه بدهد، گفت: من انتظار داشتم از همين بازي مقابل مس کرمان نتيجه لازم را بگيريم چرا که ما پيش از شروع فصل چهار پنج ديدار تدارکاتي مقابل تيم‌هايي مانند سپاهان، فولاد، نفت، گسترش فولاد انجام داديم و مي‌توان از اين چهار مسابقه با عنوان چهار هفته اوليه تيم اشاره کرد تا اينکه تيم به آمادگي کامل برسد. من اميدوارم در هفته‌هاي آينده انتظارات را برآورده کنيم و از همين حالا امتيازات لازم را جمع‌آوري کنيم و به آن هدفي که ترسيم کرده‌ايم دست پيدا کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!