گوارديولا: بايرن پيشرفت کرده اما به زمان نياز داريم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

گوارديولا:

بايرن پيشرفت کرده اما به زمان نياز داريم


سرمربي بايرن مونيخ از پيشرفت تيمش راضي است اما معتقد است که هنوز به زمان نياز دارد.


بايرن مونيخ با وجود نتايج درخشان با يوپ هاينکس در فصل قبل با اين مربي باتجربه ادامه نداد و گوارديولا را به عنوان سرمربي جديد خود انتخاب کرد.

به نقل از ايسنا، گوارديولا که در دوران حضورش در نوکمپ نتايج خيره کننده اي با آبي- اناريها گرفت در ديدارهاي آمادگي پيش از فصل با بايرن مونيخ بسيار خوب کار کرده است و دو روز پيش با دو گل از سد شاگردان سابق خود گذشت.

سرمربي جديد بايرن مونيخ از شرايط تيم جديد خود راضي است با اين حال معتقد است که تيمش هنوز نقاط ضعفي دارد که بايد آنها را برطرف کند. او گفت: از پيشرفت اخير خود خوشحال و راضي هستم با اين حال براين باورم که هنوز به زمان احتياج داريم.هنوز در کارهاي هجومي خوب عمل نمي کنيم و بايد اين ضعف را برطرف کنيم.

بايرن مونيخ در سوپر جام آلمان بايد شنبه هفته آينده در ايدونا پارک به مصاف دورتموند رود.گوارديولا درباره اين بازي گفت: براي بازي برابر دورتموند کاملا آماده ايم. بايد برابر اين تيم بهترين عملکرد خود را به نمايش گذاريم.چنانچه شکست خوريم هيچ گونه توجيهي نخواهيم داشت. هر آنچه را که در توان داريم رو خواهيم کرد و بهترين عملکرد خود را برابر دورتموند ارائه خواهيم داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!