رويانيان: آقاي تاج، ما اشتباه نمي‌کنيم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

رويانيان: آقاي تاج، ما اشتباه نمي‌کنيم


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: برخلاف اظهارات آقاي تاج بايد اعلام کنم ما اشتباه نمي‌کنيم بلکه به دنبال حقمان هستيم.


محمد رويانيان پس از اظهارات تاج رئيس سازمان ليگ برتر در مورد فروش بليت‌هاي الکترونيکي گفت: حرف هايي را که در خصوص بليت الکترونيکي و مباحث دخالت سازمان ليگ در امورات باشگاه‌ها زدم کاملا درست بود. آقاي تاج ما اشتباه نکرديم و حرفمان کاملا درست است. اين شما هستيد که اشتباه مي‌کنيد.

به گزارش فارس، وي افزود: اگر پول‌هاي فروش بليت به باشگاه‌ها نرسد سازمان ليگ خلاف کرده است. فروش بليت و کارت‌‌هاي الکترونيکي توسط سازمان ليگ در فوتبال ما خلاف است و بايد هر سيستمي که در ورزشگاه آزادي نصب مي‌شود با هماهنگي و لينک باشگاه استقلال و پرسپوليس باشد.

رويانيان ادامه داد:‌ مثل اينکه حرف ما را آقايان نگرفتند. يا اينکه روز چهارشنبه آقاي تاج در جلسه‌اي گفت حق با شماست يا متوجه نشده که حرفي مي‌زند يا با من شوخي کرده و يا حق با من بود که او اين مسئله را عنوان کرد.

مديرعامل قرمزپوشان خاطرنشان کرد: ‌ما با کسي دعوا نداريم اما حقمان را مي‌‌خواهيم. من نمي‌دانم چرا تاج مصاحبه و حرف هايش فرق دارد. البته ما به تلاش و کوشش ايشان اعتقاد راسخ داريم ولي حق باشگاه پرسپوليس را مي‌خواهيم. سازمان ليگ نمي‌تواند پول بليت‌هاي فروخته شده ما را ندهد اين خلاف قانون است. سيستم سامانه بليت‌فروشي بايد با سامانه ما هماهنگ باشد مگر مي‌شود ما هوادار داشته باشيم اما پولش را ندانيم کجا مي‌رود.

وي يادآور شد: اين يک امر بسيار ضروري است که سازمان ليگ بايد رعايت کند. اگر اين اتفاق نيفتد باشگاه پرسپوليس و استقلال مثل هميشه ضرر مي‌کنند. اين مسئله‌اي است که افراد فني بايد جلو بيايند و با ما گفت‌وگو کنند. متاسفانه برخي در سازمان ليگ از مسائل فني بي‌خبرند و به مباحث مسائل فني و IT بيخبرند. پس بهتر است مسئولان فني بيايند و با ما در اين باره صحبت کنند.

رويانيان در خصوص برد پرسپوليس مقابل تراکتورسازي نيز گفت: من عادت ندارم پس از بردها حرف بزنم اما از هواداران تشکر مي‌کنم. ولي چون بليت‌فروشي حق ما بود بايد از آن دفاع مي‌کردم.

وي در پايان در خصوص وضعيت کريم انصاري‌فرد نيز گفت:‌ ظرف دو روز آينده يعني امروز يا فردا وضعيت کريم را مشخص مي‌کنم و مطمئن باشيد اجازه نمي‌دهم خدشه‌اي به فوتبال او در سال جاري وارد شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!