ماجدي:خطيبي ثابت نکند شکايت مي‌کنم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ماجدي:خطيبي ثابت نکند شکايت مي‌کنم


سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: اگر خطيبي نتواند ادعايش را ثابت کند از او شکايت خواهم کرد.


ميرشاد ماجدي در خصوص اظهارات رسول خطيبي مبني بر تماس‌هاي وي با سعيد آقايي بازيکن اين تيم اظهار داشت: اگر رسول خطيبي اين حرفها را زده بايد بيايد آنها را ثابت کند.

به گزارش فارس، وي افزود: او بايد اول بداند که آيا من اين بچه را مي‌شناسم يا نه؟ حتي علي دوستي از من خواست که با خطيبي تماس بگيرم و بخواهم که اين بازيکن به اردوي تيم ملي اضافه شود اما من به دوستي گفتم که هرگز اين کار را انجام نمي‌دهم چون شما به دبيرکل نامه بزنيد و دبيرکل نيز با باشگاه در ارتباط باشد.

سرپرست تيم استقلال تاکيد کرد: جامعه فوتبال ميرشاد ماجدي را مي‌شناسد و زدن اين تهمت‌ها درست نيست و اگر خطيبي نتواند در صورت زدن اين صحبت‌ها آن را ثابت کند پاي شکايتم تا لحظه آخر مي‌ايستم.

ماجدي تاکيد کرد: آيا اين کارها منسوخ شده يا اينکه به عنوان يک مربي بازيکن در ليگ برتر فعاليت کنيم؟ دوستان بهتر است به جاي زدن تهمت به ديگران به دنبال سامان دادن تيم خودشان باشند. خطيبي قبل از ليگ هم صحبت‌هايي را به استقلال منتسب کرد که من پاسخ دادم و خواستم که تا زماني که ليگ شروع نشده وارد اين مباحث نشود و بايد بگويم که انسان بايد جنبه باخت داشته باشد. او اگر نتواند صحبت‌هايش را ثابت کند صبح شنبه از طريق دادگاه از او شکايت خواهم کرد.

سرپرست تيم استقلال در واکنش به شعارهاي تماشاگران عليه بازيکنان به قلعه‌نويي گفت: تمام استاديوم عليه بازيکنان و سرمربي شعار دادند و اميدوارم ناظر بازي اين مسائل را منعکس کند چون در اين دنياي ارتباطات که همه به هم نزديک هستند اين کارها منسوخ شده است.

ماجدي در خصوص بازي نيز گفت: بازي خوبي انجام شد و در نيمه اول خيلي موقعيت داشتيم که نتوانستيم استفاده کنيم ولي در نيمه دوم از تجربه تيمي‌مان استفاده کرديم.

وي در خصوص اينکه بالاخره تکليف کرار چه شد گفت: همانطور که قبلا گفتم مدير برنامه‌هاي اين بازيکن بايد نظر نهايي را بدهد و اگر او بازيکن آزاد باشد مي‌تواند در استقلال بازي کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!