پيرواني: از اسم کسي نمي‌ترسم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

پيرواني: از اسم کسي نمي‌ترسم


سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: ميدان‌هاي سخت تر و بزرگ‌تري را ديدم و از اسم کسي نمي‌ترسم.


 غلامحسين پيرواني پس از شکست يک بر صفر تيمش مقابل نفت تهران گفت: بازي خوبي نبود بسيار ضعيف کار کرديم حريف رو به بازي مستقيم آورد و هيچکدام سزاوار برد نبودند. البته به پيروزي حريف احترام مي‌گذارم و مبارکشان باشد. آنها روي اشتباه ما به گل رسيدند و بسيار بد بود. مسئوليت باخت را به گردن مي‌گيريم.

به گزارش فارس، وي افزود: هفته اول براي همه تيم‌ها سخت است، تيم‌ها هنوز جانيفتاده‌اند. در جريان بازي دو موقعيت گل داشتيم که نتوانستيم از آنها استفاده کنيم.

پيرواني در مورد اينکه تعداد معدودي از هواداران پس از گل محمود ياوري را تشويق کردند خاطرنشان کرد: براي اين کارها هنوز زود است نبايد اينقدر زود قضاوت کنيم من ميدان‌هاي سخت‌تر و بالاتري را ديدم تماشاگران جا داشت که اينقدر زود قضاوت نکنند. البته از اسم کسي نمي‌ترسم اما اين کار دور از عدالت است.

سرمربي فجر سپاسي در پاسخ به اين سؤال که تيمش را با بازيکنان سن بالا بسته است، خاطرنشان کرد: چرا چنين قضاوتي را انجام مي‌دهيد مگر ميانگين سني تيم ما چقدر است؟ مجيدي هنوز با اين سن و سال گل مي‌زند. تيم ما چه چيزي کمتر از ديدار ديروز پرسپوليس و تراکتورسازي داشت؟ و آنها چقدر زيباتر بازي کردند. فوتبال ايران تلفيقي از بازيکنان جوان و با تجربه است. تيم من جوان است بايد تحمل کنيم و در ادامه وضعيت را بهتر کنيم.

پيرواني در مورد قضاوت داور اين ديدار گفت: چون بازنده شديم چيزي از داوري نمي گويم من چيز خاصي نديدم. در صحنه اخراج جليلي هم دور بودم نمي دانم او چيزي گفته يا نه و بايد اين مسئله را از خودش بپرسم.

وي در پايان گفت: امروز وضعيت زمين و نور ورزشگاه خوب بود و شرايط مناسبي داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!