قلعه‌نويي: هنوز به شرايط ايده‌آل نرسیدیم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

قلعه‌نويي: هنوز به شرايط ايده‌آل نرسيديم


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: هنوز به شرايط ايده‌آل و خوب نرسيديم.


 امير قلعه‌نويي بعد از پيروزي تيمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبري اظهار داشت: ابتدا جا دارد از احترامي که خبرنگاران آذري زبان به پيشکسوت‌هاي خود انجام مي‌دهند تشکر کنم چون آنها هميشه اين کار را انجام مي‌دهند و سالي که من در تبريز بودم اين اتحاد و احترام خيلي به تراکتور‌سازي کمک کرد.

وي افزود: خدا را شکر مي‌کنم که در آغاز ليگ توانستيم برنده بازي باشيم. البته باد روي کيفيت بازي تاثير‌گذار بود و بايد بدانيم که شرايط آرماني نداريم ولي اگر نيمه اول برهاني آن سه تک به تک را تبديل به گل مي‌کرد کار ما به اينجا نمي‌کشيد.

 وي تاکيد کرد: گسترش فولاد تيم جواني است که وقتي مقابل استقلال بازي مي‌کند با انرژي مضاعف به زمين مي‌آيد و پخش مستقيم بازي‌ها روي عملکردش تاثير گذاشت. به رسول خطيبي تبريک مي‌گويم که با تيمي گمنام در اين شرايط قرار گرفته اما آنها قطعا شرايط سخت‌تري را در ادامه راه تجربه خواهند کرد. در حال حاضر نمي‌شود تيم‌ها را ارزيابي کرد چون تا چند هفته ابتدايي تيم‌ها جا نيفتاده‌اند اما در اين بازي‌هاي اين مدلي بايد از حداقل موقعيت‌ها استفاده کرد ولي انصافا ما نفهميديم که آن توپ چگونه تبديل به گل گسترش شد و ظاهرا باد آن توپ را به دروازه ما فرستاد.

قلعه نويي در خصوص عملکرد بازيکنان جديد تيمش گفت: بازيکني مثل نوري سال گذشته در شرايط بازي بوده اما جمشيديان و قاضي اين شرايط را نداشتند و بازي به بازي بهتر مي‌شوند.

خبرنگاري پرسيد ظاهرا جواد نکونام مشکل مالي دارد که از شما انتقاد و گلايه کرده است که قلعه‌نويي گفت: من مشکلي با او ندارم اگر هم او اينجا نيست به اين دليل است که از تمرينات دور بوده و بايد آماده‌تر شود. البته تا پريروز که در تمرينات حضور داشت مشکلي نداشته ولي اگر خبر جديدي اتفاق افتاده بايد به تهران برگردم اما در مجموع اعتقاد دارم نکونام براي فوتبال ملي زحمت کشيده و علاقمند بود که در استقلال بماند.

قلعه نويي تاکيد کرد: داستان بي‌پولي وجود ندارد و استقلال تلاش مي‌کند که پول بازيکنانش را بدهد اما خيلي از بازيکنان از من قلعه‌نويي بيشتر پول گرفته‌اند پس من هم بايد بگويم به خاطر مسائل مادي کار نمي‌کنم.

سرمربي تيم استقلال در پاسخ به اين سوال که قبول داريد نبود هافبک بازيساز به شما ضربه مي‌زند گفت: صد در صد اين موضوع را قبول دارم. بايد به جمشيديان و لاوره فرصت بدهم که البته ظاهرا داستان کرار به مشکلات منع قانوني خورده ولي دو سال تجربه کار با جمشيديان را دارم که اگر او به شرايط آرماني برگردد به ما کمک مي‌کند هرچند قبول دارم که امروز مشکل بازي‌سازي داشتيم.

سرمربي تيم استقلال در ادامه ضمن گلايه از شعار‌هاي تماشاگران عليه وي گفت: سالي که از تراکتور‌سازي رفتم حتي به اين تيم ليست هم دادم ولي نمي‌دانم امروز چرا اين شعارها را دادند. البته من اين شعارها را به نام فرهنگ و مردم آذربايجان نمي‌گذارم و شما نبايد همه انسان‌ها را يکسان قرار بدهيد. حتي طرفداران آذري‌زبان در خارج از ايران از من تشکر کردند اما اشتباه کردند که تراکتور را آسيايي کردند و شايد تماشاگران به اين خاطر از من ناراحتند ولي اين را بگويم حتي اگر يک نفر در اين استان از من راضي باشد براي من کافي است.

وي تاکيد کرد: ملاک قشر باسواد مملکت هست و همين شما هم در کنفرانس از من تشکر کرديد و من نمي‌گويم که آنها خط گرفتند و خودجوش بوده ولي وقتي 10 الي 15 هفته به صورت پياپي عليه من شعار مي‌دهند حتما اين مسائل خودجوش بوده است.

خبرنگاري پرسيد شايد به خاطر رفتن شما از تبريز اين شعارها را مي‌دهند که قلعه‌نويي گفت: من اگر مي‌خواستم از اينجا بروم ليست نمي‌دادم. اين مسائل نيست. عده‌اي گفتند به خاطر رودريگو توزي عليه من شعار مي‌دهند اما اين بازيکن سال اول هم قصد داشت از تبريز برود و در استقلال هم که بود تيم ما را رها کرد. اين بازيکن اخلاق خاص خودش را هم داشت. صادقي و اکبر‌پور هم که جزئي از استقلال بودند که به تيمشان برگشتند. من اين مسائل را قبول ندارم.

قلعه نويي در خصوص اينکه ساموئل به جاي جباري به ميدان رفته است گفت: اين دو بازيکن ارتباطي به هم ندارند چون ساموئل هافبک دفاعي بود.

سرمربي تيم استقلال در خصوص رويارويي اش با خطيبي گفت: من با خطيبي در استقلال همبازي نبودم و او بازيکن خوبي است. سالي که من مربي تيم ملي بودم به خاطر خطيبي فشارهاي زيادي را تحمل کردم و شايد به خاطر آن پنالتي مي‌گويند که او مشکلاتي با من داشت ولي بايد بگويم خوشحالم که يک سرمربي جوان به فوتبال ما اضافه شد و از زنوزي سمندر و حسين‌زاده بايد تشکر کرد که به چنين مربي جواني بها دادند.

قلعه نويي باز هم به شعارها در تبريز عليه خود اشاره کرد و گفت: اعتقاد من اين است که همه ايران سراي من است. مدتي که در تبريز بودم هيچ آذري زباني توهين نمي‌کرد و خداوکيلي دو بازي با استقلال و پرسپوليس در تبريز کرديم. هيچ توهيني انجام نشد. آذربايجان جزو تاريخ اين مملکت است و ستارخان و باقرخان و استاد شهريار در تاريخش وجود دارد. شايد در زمان حضور ما بعضي‌ها به من حمله کردند ولي به تراکتور‌سازي کاري نداشتند.

خبرنگاري در خصوص اينکه رحمتي به خاطر نداشتن رقيب ممکن است دچار افت شود از سرمربي استقلال سوال کرد که قلعه‌نويي گفت: سوال شما را قبول ندارم. ما بهترين سرمايه دروازه‌باني را داريم. اگر بازي استقلال و دينامو کيف را ببينيد متوجه مي‌شويد که حسيني يکي از آينده‌هاي فوتبال اين مملکت است و دروازه‌باني او شبيه به عابد‌زاده است. هيچ کجاي دنيا روي دوگلر سرمايه‌گذاري نمي‌کنند و حتي بايرن‌مونيخ روي يک دروازه‌بان سرمايه‌گذاري مي‌کند حتي رئال مادريد با کاسياس نيز همين شرايط را دارد.

قلعه‌نويي در خصوص بازيکنان ملي‌پوش اين تيم و تفاوت آنها در استقلال گفت: رسيدن به تيم ملي آرزوي هر بازيکني است و بستگي به مديريت يک مربي دارد. خوشحالم که استقلال و فکر استقلال در رفتن تيم ملي به جام جهاني تاثير داشت و بازيکنان ملي‌پوش ما به باشگاهشان هم عرق دارند.

وي در پايان در خصوص هدفگذاري استقلال گفت: زماني که به تراکتور‌سازي آمديم همين هدف را داشتيم و در سپاهان هم چنين شرايطي را تجربه کرديم. ما بايد اول عنوان قهرماني‌مان را حفظ کنيم و بعد روي آسيا و جام حذفي تمرکز کنيم. بايد فضايي درست کنيم که بازيکنان به اهميت کار آگاه باشند چون سال گذشته در اين زمان سوم بوديم و امسال بايد از عنوان قهرماني دفاع کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!