محمدي: هواداران از طاهري پيش‌زمينه داشتند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

محمدي: هواداران از طاهري پيش‌زمينه داشتند


مربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: تساوي در اين شرايطي که تيم ما داشت براي‌مان ارزشمند است.


 مهدي محمدي پس از ديدار تيم‌هاي مس کرمان مقابل راه‌آهن گفت: در ابتدا لازم مي‌دانم بگويم آقاي ياوري عصر امروز به عنوان سرمربي تيم مس کرمان انتخاب شدند به همين دليل ترجيح دادم من به جاي ايشان در کنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي شرکت کنم. جا دارد از زحمات مجتبي تقوي سرمربي مستعفي مس کرمان هم تشکر کنم اما در خصوص مسائل فني اين بازي بايد بگويم با وجود اينکه شرايط ايده‌آلي نداريم بازيکنان با جان و دل بازي کردند که ما از آنها تشکر مي‌کنيم، تيم راه‌آهن هم بازي خيلي خوبي را ارائه داد و حتي زماني که ما 10 نفره هم شديم بازيکنان ما اجازه ندادند آنها به گل برسند، جاي تشکر دارد اما اين را هم بگويم تيم مس کرمان روزهاي بهتري را خواهد داشت و مطمئن باشيد اين تيم به جايگاه واقعي خود دست خواهد يافت.

به گزارش فارس، مربي تيم مس کرمان در خصوص حاشيه‌هاي به وجود آمده پيرامون تيم مس کرمان و استعفاي مجتبي تقوي و بيژن طاهري آن هم به دليل حمله برخي هواداران به اين دو مربي گفت: من متأسفم اين حاشيه‌ها پيرامون تيم مس کرمان به وجود آمده و همه آن را محکوم مي‌کنيم اما بايد بگويم اين حاشيه‌ها که به وجود آمد آنقدر بزرگ نبود که در رسانه‌ها اعلام شد. واقعيت اين است آنطور که در رسانه‌ها بيان و عنوان شد هيچگاه درگيري هواداران به اين شکل نبود.

وي در خصوص اينکه او با بيژن طاهري تماس گرفته و به وي اعلام کرده است به کرمان نيايد، اظهار داشت: من اين موضوع را تکذيب مي‌کنم، اما خودم هم به شدت از اين موضوع ناراحتم که اين اتفاق براي بيژن طاهري رخ داد اما مطمئن باشيد به آن شکلي که گفتم اتفاقات نبوده است با اين حال من اين برخوردها را خوب نمي‌بينم همه بايد به همديگر احترام بگذاريم اگر هم نتيجه را واگذار کرديم اخلاق را واگذار نکنيم با اين حال اين آقاي مربي که با همه هواداران روبرو شد چهار سال قبل هم در کرمان مربيگري کرده بود و يک‌سري مسائل را با هواداران به وجود آورده بود و هواداران از او پيش‌زمينه داشتند. بيژن طاهري از دوستان خوب من است و من متأسفم که اين اتفاق براي او رخ داد ولي اين پيش‌زمينه‌ها بين هواداران و او وجود داشت.

مربي تيم مس کرمان در خصوص عدم يارگيري مناسب اين تيم در فصل نقل و انتقالات بيان داشت: يکي از نگراني‌هاي هواداران که منجر به ايجاد حاشيه و اين اتفاق در کرمان (درگيري هواداران با بيژن طاهري) شد همين مسئله عدم يارگيري مناسب بود ولي ما امروز نشان داديم که مشکلاتي داريم که آنها را بايد ترميم کنيم اما با اين حال تيم خوبي هستيم و در آينده به مراتب نتايج بهتري را کسب خواهيم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!