فرکي: خوشايند بازي نکرديم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

فرکي: خوشايند بازي نکرديم


سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سپاهان از دو تک‌موقعيت خود نهايت استفاده را برد.


 حسين فرکي پس از شکست دو بر صفر برابر سپاهان در نشست خبري اظهار داشت: تيم ما خوشايند بازي نکرد و بازي دو نيمه متفاوت داشت. به طور طبيعي هنوز به هماهنگي لازم نرسيده‌ايم اگر بازي‌هاي هفته اول را بررسي کنيم متوجه مي‌شويم که تيم‌ها بر روي تک‌موقعيت امتيازهاي لازم را گرفتند و هنوز به هماهنگي کامل نرسيده‌اند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در اولين بازي هم بازيکنان ما تمرکز لازم را نداشتند و براي سپاهان موقعيت ايجاد کردند که در نهايت سپاهان از دو تک‌موقعيت خود نهايت استفاده را برد. در نيمه اول سپاهان سرتر بود اما در نيمه دوم ما بازي را در اختيار گرفتيم. با از دست دادن ضربه پنالتي هم روحيه تيم ما خراب شد، اگر آن پنالتي گل مي‌شد شايد نتيجه ديگري رقم مي‌خورد. ما در زدن ضربات آخر مشکل داشتيم. به سپاهان بابت اين برد تبريک مي‌گويم. گل دوم را در زماني خورديم که شکست يک بر صفر با دو بر صفر براي ما فرقي نمي‌کرد و ما در ضد حمله گل دوم را خورديم.

سرمربي فولاد در مورد 9 کار زرد اين بازي گفت: بازيکنان تمرکز لازم را نداشتند و فشار زيادي رويشان بود به همين خاطر بعد از دست دادن توپ بر روي بازيکن حريف خطا مي‌کردند. در چنين سطحي نبايد اين همه اخطار داده شود البته قطعاً سپاهان و فولاد در هفته‌هاي آينده اشتباهات کمتري خواهند داشت.

فرکي در مورد وضعيت فرزاد حاتمي و حسن جعفري گفت: جعفري مصدوم بود و سلامتي او براي ما مهمتر بود. براي آنکه ما او در بازي‌هاي آينده استفاده کنيم امروز به او استراحت داديم. ايوب والي هم مصدوم شد و او را همراه تيم به اصفهان نياورديم. فرزاد حاتمي اما از نظر مقررات دچار مشکل شد و باشگاه قبلي‌اش (استقلال) بايد نامه‌اي به اين بازيکن مي‌داد تا به سازمان ليگ ارائه کند که ناهماهنگي‌ها در ارسال نامه باعث شد او را در اختيار نداشته باشيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!