مايلي‌کهن: مي‌توانستيم بيش از يک گل بزنيم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مايلي‌کهن: مي‌توانستيم بيش از يک گل بزنيم


سرمربي تيم مربي صباي قم گفت: مي‌توانستيم بيش از يک گل به ملوان بزنيم و تيم برتر ميدان بوديم.


 محمد مايلي‌کهن پس از پيروزي يک بر صفر برابر ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من ديروز ناخواسته در مراسمي شرکت کردم و نتوانستم در نشست خبري پيش از بازي حضور يابم که از همه شما عذرخواهي مي‌کنم. براي اين پيروزي خدا را شکر مي‌کنم بازي اول سخت است و تيم ها در شرايط بدنسازي قرار دارند البته يک سري تغييرات بايد در تيم ايجاد کنيم و نواقصي داريم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ضمن احترام به تيم خوب و ريشه‌دار ملوان بايد بگويم صبا تيم برتر ميدان بود و مي‌توانستيم بيشتر از يک گل به اين تيم بزنيم. امسال ليگ بسيار سخت‌تر از فصل گذشته است.

مايلي‌کهن در مورد ارسال‌هاي زياد تيم صبا گفت: به هر حال همين که تيم ارسال مي‌کند يک نکته مثبتي است البته سانتر‌ها بايد بهتر باشد طبعاً تيمي که يک بازيکن را از دست مي‌دهد فشرده‌تر بازي مي‌کند و عمق دفاع خود را مي‌بندد به همين خاطر ما به ارسال از کناره‌ها روي آورديم و اگر در ارسال‌ها دقت مي‌شد مي‌توانستيم بيشتر گل بزنيم اين بازي اول است و نمي‌توان زياد روي آن حساب کرد و از آن زياد انتظار داشت اميدوارم بتوانيم نقايص را جبران کنيم.

سرمربي صبا در مورد وضعيت مجتبي ممبيني‌پور بازيکن اين تيم گفت: ممبيني‌پور يک ماه با ما تمرين کرد و يکي از بازيکنان خوب است اما اکنون مدتي است که از او خبر ندارم و بدون اطلاع من گفته شده که اين بازيکن به سربازي رفته است مي‌خواهم بدانم اگر او سرباز بوده چطور با ما تمرين کرده است تا آنجا که من مي‌دانم اين بازيکن دانشجو بود با اين حال ما بازيکنان جواني مثل جمالي، عرب‌خراساني و يکي دو بازيکن ديگر از قم را به تيم اضافه کرديم و سعي کرديم با استفاده از اين جوانان هزينه‌اي براي باشگاه نداشته باشيم. سعيد لطفي هم در بازي با تراکتورسازي رباط صليبي پاره کرد که شش ماه او را نخواهيم داشت.

سرمربي صبا در مورد اينکه چه نظري در مورد بازي نمادين تيم‌هاي ملي 98 و 2014 دارد گفت: اجازه بدهيد من به تيم صبا برسم خيلي‌ها به من ايراد مي‌گيرند و مي‌گويند ذهنت را به مسائل ديگر مشغول مي‌کني و از تيم خودت دور مي‌شويد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!