شهبازي: تقوي دل‌چرکين بود که رفت
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

شهبازي: تقوي دل‌چرکين بود که رفت


مديرعامل باشگاه مس کرمان گفت: تلاش زيادي کرديم تقوي را نگه داريم اما او دل چرکين بود و رفت.


ناصر شهبازي در حاشيه ديدار تيم‌هاي فوتبال راه‌آهن و مس کرمان در جمع خبرنگاران در واکنش به اتفاقات عجيب و غريب باشگاه مس کرمان و ضرب و شتم بيژن طاهري، مربي تيم مس اظهار کرد: من به لحاظ حقيقي و حقوقي به خاطر اين اتفاق متاسفم. علاوه بر من مسئولان استان هم پيگير قضيه هستند تا با عومل آن برخورد کنيم اما از مربيان و همه مردم مي‌خواهم اين اتفاق را به پاي مردم کرمان نگذارند. از سال‌ها پيش تاکنون افرادي در کرمان بودند که منافع‌شان در گرو فعاليت‌هاي باشگاه مس بود اما با حضور ما در اين باشگاه اين منافع قطع شد. از سال 85 هر ساله اين مشکلات وجود داشته است.

به گزارش ايسنا، وي افزود: با آمدن مجتبي تقوي در تيم مس خيلي‌ها که مدعي حضور در اين تيم بودند، سعي کردند در کارش اخلال ايجاد کنند. روزي که طاهري مورد ضرب و شتم قرار گرفت شايد نصف کساني که به محل تمرين آمده بودند اصلا تاکنون در استاديوم ديده نشده بودند.

وي در واکنش به اينکه چرا ليدرها يکي از عوامل تصميم‌گيرنده در باشگاه مس هستند و چرا بعضي از مربيان ديگر تيم مس از اين بلاها در امانند، گفت: الان نمي‌توانم بگويم چه کساني پشت اين قضيه هستند اما اين موارد در حال پيگيري است. البته محمدي يکي ديگر از مربيان ما کنار تقوي کار مي‌کرد و تقوي نگفته بود که او را نمي‌خواهد. ما براي ليدرهايمان کارت صادر کرديم اما همان طور که گفتم يک سري افراد ديگر هستند که تاکنون کسي ان‌ها را نديده بود. بحث نفوذ ليدرها در باشگاه مربوط بهخ امسال نيست و همواره وجود داشته است. ما سعي کرديم در اين باشگاه فرهنگ‌سازي کنيم تا کم کم حاشيه‌ها کم شود.

وي در واکنش به اينکه ظاهرا يکي از ليدرها از قول محمدي مربي تيم مس به طاهري گفته بوده سر تمرين نيايد گفت:‌ من اين موضوع را با محمدي مطرح کردم و او قسم خورد که اين طور نيست طاهري هم البته خيلي‌ حرف‌ها را زده که اگر من بخواهم آن‌ها را بگويم يک سري چيزهاي ديگر باز مي‌شود.

مديرعامل باشگاه مس در پاسخ به اينکه چطور شد سريعا به محمود ياوري به عنوان جانشين تقوي رسيديد گفت:‌ تقوي از اتفاقات پييش آمده دل چرکين بود البته قبل از اينکه به کرمان بيايد به او گفته بودم که در اينجا بايد منتظر اتفاقاتي باشي که ممکن است در جاهاي ديگر رخ ندهد. من دو روز است که با تقوي صحبت کرده بودم و قرار بود او فعلا در تيم بماند. قرار شد در کنفرانس خبري شرکت کرده در بازي مقابل راه آهن روي نيمکت بنشيند. حتي ما تلاش کرديم او بماند اما متاسفانه اين اتفاق نيفتاد و وي در مصاحبه‌اي عنوان کرده بود که نمي‌ماند. من صحبت‌هايش را در خبرگزاري ايسنا ديدم و بعد که از او پرسيدم او صحبت‌ها را تاييد کرد.

شهبازي گفت: 10 شاخص براي انتخاب سرمربي تيم در نظر داشتيم. صبح روز چهارشنبه جلسه‌اي در هيات مديره برگزار شد که البته اين جلسه جزو جلساتي بود که معمولا ما با هم برگزار مي‌کرديم و مربوط به انتخاب سرمربي نبود. ما گزينه‌هاي مختليف را از قبل بررسي کرده بوديم و نهايتا وقتي از عدم حضور تقوي مطمئن شديم خيلي سريع ياوري را انتخاب کرديم. من امروز (پنجشنبه) ساعت 10 صبح مجوز نشستن ياوري روي نيمکت را گرفتم. ياوري از مربياني بوده که در کرمان کار کرده و سابقه نگه داشتن تيم‌ها در ليگ برتر را دارد.

وي افزود: او با کارت مربي‌گري که براي حضور روي نيمکت صادر مي‌شود روي نيمکت ننشسته و ما برايش مجوز گرفتيم مدارک سعيد عزيزيان مربي دروازه‌بان‌ها را هم به سازمان ليگ داديم اما 6 نفر به طور قانوني مي‌توانستند روي نيمکت بنشينند اما اکنون نيمکت پر است و عزيزيان از جايگاه بازي را تماشا مي‌کند اما به زودي او روي نيمکت مي‌نشيند.
وي در واکنش به اينکه ظاهرا احوالي از بيژن طاهري نگرفته‌ايد، گفت: من به او زنگ زدم اما او تلفنش را جواب نداد. يکي از همکارانم را به ملاقاتش فرستادم اما فردا حتما به عيادتش خواهم رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!