صحبت‌های مورینیو در مورد فروش برخی بازیکنان
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

اعضاء یوفا - انگلستان

 

یوفا: سرمربی چلسی در مورد فروش برخی از بازیکنان تیمش صحبت‌هایی انجام داده‌ است.

به گزارش یوفا: ژوزه مورینیو چندی پیش با کناره گیری از مربیگری در رئال مادرید، با چلسی قرارداد بست و هدایت این تیم را به دست گرفت.


او که در حال ساخت یک تیم خوب و قدرتمند است، با شایعه‌هایی در خصوص فروش برخی از ستاره‌های تیمش روبه‌رو بوده است. بازیکنانی نظیر برانیسلاو ایوانوویچ، داوید لوییز، خوان ماتا و فرناندو تورس. اما او در گفت‌وگو با اسکای اسپورت نیوز به تمامی این گمانه‌زنی‌ها پایان داده است.

«هیچ باشگاهی برای خرید بازیکنان ما تماس نگرفته‌ است. اگر هم کسی چیزی گفته، رسمی نبوده است. من به عنوان یک مربی و به همراه سایر اعضای باشگاه وظیفه دارم باشگاه را رو به جلو ببرم. همان طور که رومن آبراموویچ، مالک باشگاه نیز گفته، نیازی به فروش هیچ بازیکنی نداریم.»

مورینیو در پاسخ به این سوال که برای خرید بازیکن مجبور هستید چند بازیکن را بفروشید گفت: نه، نیازی به این کار نیست. همه چیز در این باشگاه سر جای خودش قرار دارد. تراز مالی در وضعیت خوبی است. می‌خواهیم «فیر پلی مالی» را رعایت کنیم. در عین حال در شرایط بسیار ثابتی هم قرار گرفته‌ایم. تیمم و بازیکنان را دوست دارم و می‌خواهم با همه آنها کار کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!