شهبازي: خليل زاده بازيکن مس کرمان است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

شهبازي: خليل زاده بازيکن مس کرمان است


مدير عامل باشگاه مس کرمان اطهار داشت:پيش آقاي کفاشيان بودم ايشان دستور داده است که کارت بازي شجاع صادر نشود اما الان بهروان با بنده تماس گرفته و مي گويد آقاي حسن زاده گفته صادر بشود.به راستي آقاي حسن زاده دنبال چيست؟


مدير عامل مس کرمان روزهاي سخت کاري را پشت سر مي گذراند و اين روزها خواب ندارد.شهبازي که پس از استعفاي تقوي حالا وارد يک ماجراي جديد شده و بايد خيلي سريع مربي خود را انتخاب کند بيش از هرچيز پيگير مسئله شجاع خليل زاده است.



مثل اينکه خيلي جدي پيگير مسئله شجاع هستيد؟

بله من الان پيش آقاي کفاشيان بودم ايشان دستور داده است که کارت بازي شجاع صادر نشود اما الان بهروان با بنده تماس گرفته و مي گويد آقاي حسن زاده گفته صادر بشود من نمي دانم آقاي حسن زاده دنبال چه چيزي است که مي خواهد بر خلاف قانون و دستور رييس فدراسيون فوتبال عمل کند.

يعني شما مي گوييد خليل زاده بازيکن شماست؟

من مي گويم قانون هم مي گويد راي هم مي گويد آقاي عزيز محمدي و بهروان و کاظمي هم اعتقاد دارند راي مال ماست و اين راي غير منصفانه است.آقاي حسن زاده بايد در اين بحث نظر سازمان ليگ را هم بگيرد و من نمي دانم هدف کميته انظباطي از اين برخورد ها چيست.

من مدارکي دارم که ثابت مي کند شجاع خليل زاده بازيکن مس کرمان است.

چرا تا اينقدر روي مسئله شجاع پيگير هستيد؟

شجاع براي ما شده يک بحث سياسي و امنيتي ممن بايد به خاطر مردم او را حفظ کنم و اگر لازم باشد به دادگاه شکايت مي کنم.

آقاي خليل زاده در جلسه کميته انظباطي علني به من گفت من 1ميليارد مي دهم بگذاريد بروم.

1ميليار فقط براي رضايت نامه..؟
 
بله آقاي احمدي و ده مياني وعبداللهي هم شاهد هستند خواهش مي کنم از آنها بپرسيد.من اين توان را دارم که هر باشگاهي 1/200 ميليار بدهد به فلان بازيکن باشگاه مس 2ميليار بدهد اما نمي خواهيم فوتبال را خراب کنيم واگرنه باشگاه مس گرسنه اين پولها نيست.

تيم فعلي شما در يار گيري ضعيف عمل کرده است يا نه؟

خب بينيد تيم که نزديک به 10 بازيکن خودش را از دست داده است براي بستن تيم جديد کار سختي در پيش دارد اما خب الان هم تيم بد نيست.آقاي گلل واقعي ليگ مصطفي شجاعي را داريم.تيغ نورد کاپيتان مس را داريمبازيکن بزرگي مثل حسين خاني را داريم در دروازه شهداد نژاد را داري اما اين مسئله شجاع شده خار چشم ما....

هواداران مس کمک تقوي را زدند قبول داريد کارعجيب و زشتي بود؟

به خدا مردم کرمان اينطوري نيستند مطمئن باشيد مسئولين امنيتي و انتظامي کرمان خيلي سخت دنبال اين موضوع هستند و تا چند روز آينده عاملين اين اتفاق را پيدا و مجازات مي کنند.

تيم مس و مردم کرمان از نظر حيثتي به خاطر اين موضوع زير سوال رفتند و براي تيم هم از نظر فني هم تاثيرمنفي دارد.

عده زيادي که هميشه سر تمرين تيم حضور دارند اصلاً ان افرادي که اين کار را کردند را تا به حال نديده اند و اين نشان مي دهد که برنامه ريزي و خط داده شده بود.مسئولين قطعاً عاملين اين اتفاق تلخ را پيدا مي کنند.

من خودم گفته ام هر کسي پضت اين قضيه است حتي خود شهبازي پيگير موضوع بشوند.

تقوي چه شد يک روز مي ماند و يک روز مي رود؟

ما آخرين جلسه اي که با آقاي تقوي داشتيم قرار بر اين شد برود در جلسه کنفرانس مطبوعاتي شرکت کند و بعد هم در کنار تيم باشد تا ما هم مشکلات تيم را حل کنيم اما بر خلاف گفته هايش عمل کرد که من انتظار نداشتم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!