عذرخواهي سيدصالحي از خبرنگاران
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

عذرخواهي سيدصالحي از خبرنگاران


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس از اصحاب رسانه به دليل مصاحبه نکردن در پايان بازي عذرخواهي کرد.


سيد مهدي سيد صالحي پس از برتري يک بر صفر سرخپوشان مقابل تراکتورسازي تبريز گفت: خوشحالم و خدا را شکر مي‌کنم که تيم فوتبال پرسپوليس در هفته اول رقابت‌هاي ليگ برتر به پيروزي رسيد تا در بازي‌هاي آينده راحت‌تر بتواند به مصاف حريفان برود.

به گزارش ايسنا،وي افزود: ما بازي سختي داشتيم و تيم تراکتورسازي تيم توانمند و قابل احترامي است که مقابل ما به دنبال گرفتن يک نتيجه مطلوب بود. بنده احترام خاصي براي هواداران تراکتورسازي قائل هستم و ايامي که در اين تيم عضويت داشتم را فراموش نمي‌کنم.

سيد صالحي درباره گلزني خودش گفت: اين موضوع مرهون لطف و عنايت خداوند و توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) مي‌دانم و خوشحالم که پرسپوليس در بازي اول توانست هواداران خود را راضي نگه داشته و آنها را خوشحال کند. ما اميدواريم که بتوانيم در ادامه بازي‌ها نتايج مطلوبي بگيريم و پاسخ اعتماد باشگاه، کادر فني و حمايت همه جانبه هواداران را بدهيم.

سيد صالحي در پايان گفت: چون مي‌خواهم کمتر مصاحبه کنم، ترجيح دادم بعد از بازي مصاحبه‌اي نداشته باشم. به همين دليل از خبرنگاراني که در محل مصاحبه با بازيکنان حضور داشتند عذرخواهي مي‌کنم که پاسخگوي سوالات آنها نبودم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!