کلاه کج: پاسخ منتقدان را در عمل مي دهيم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کلاه کج: پاسخ منتقدان را در عمل مي دهيم


اولين گلزن تيم استقلال خوزستان در ليگ سيزدهم فوتبال پس از پيروزي تيمش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: ما با حرف جواب افرادي را که به ما انتقاد کردند را نمي دهيم، بلکه در عمل پاسخ شان را مي دهيم.


عادل کلاه کج پس از برد تيمش مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار‌کرد: ما نيمه اول هم مي توانستيم به گل برسيم. البته تيم ذوب آهن هم موقعيت هايي داشت ولي خدا را شکر ما توانستيم از فرصت هايمان استفاده کنيم و دو گل به تيم حريف بزنيم. البته شايد بيشتر از دو گل هم مي توانستيم بزنيم.

به گزارش ايسنا،وي ادامه‌داد: اين پيروزي را به تمام مردم خوزستان به خصوص مردمي که در اين هواي گرم به ورزشگاه آمدند تبريک مي گويم. اميدوارم از ديدارهاي بعد به شکلي بازي کنيم که جاي سوزن انداختن در ورزشگاه نباشد.

هافبک تيم فوتبال استقلال خوزستان بيان کرد: در اين مدت انتقادهاي زيادي به ما شد و ما مظلوم واقع شديم. البته مي توانستيم با حرف جواب آنها را بدهيم ولي ما اين گونه رفتار نمي کنيم و جواب آن ها را در عمل مي دهيم.

ديدار تيم هاي استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان از هفته نخست رقابت هاي ليگ برتر فوتبال کشور، شب گذشته (چهارشنبه) با برتري 2 بر صفر شاگردان ويسي به پايان رسيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!