دهنوي: مشکلي با کريمي ندارم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

دهنوي: مشکلي با کريمي ندارم


هافبک تيم پرسپوليس گفت: با علي کريمي هيچ مشکلي ندارم و به او سالتو نزدم.


قاسم دهنوي پس از پيروزي يک بر صفر برابر تراکتورسازي در جمع خبرنگاران در مورد اينکه چرا بعد از حضور در سپاهان به پرسپوليس آمد، گفت: من قبل از آنکه با پرسپوليس قرارداد امضا کنم با سپاهان تمرين کردم که اين کارم اشتباه بود و براي چندمين بار از هواداران عذرخواهي مي‌کنم. انشاءالله چنين اتفاقي ديگر نمي‌افتد و من يک سال خوب با پرسپوليس را سپري خواهيم کرد.

به گزارش فارس،وي در مورد جريمه 60 ميليوني‌اش از سوي کميته انضباطي گفت: قطعاً‌به اين رأي اعتراض مي‌کنم اما کارم را با پرسپوليس ادامه مي‌دهم و در تيم پرسپوليس حضور دارم.

دهنوي در مورد درگيري‌اش با علي کريمي اظهار داشت:‌من با کريمي هيچ مشکلي ندارم با او يارگيري من تو من داشتيم و به او هم سالتو نزدم فقط پايمان به هم گير کرد و به زمين افتاديم. من يار مستقيم کريمي بودم و بايد او را مهار مي‌کردم و به کريمي هم به عنوان يکي از بازيکنان بزرگ احترام مي‌گذارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!