جاسم کرار تا نيم فصل اجازه بازي نخواهد داشت
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

جاسم کرار تا نيم فصل اجازه بازي نخواهد داشت


در چند روز پيش صحبت هايي مبني بر اجازه بازي جاسم کرار ، خريد جديد آبي ها در ليگ شنيده مي شود . در حالي که اين بازيکن در حال حاضر در تيم نجف عراق توپ مي‌زند.


در اين خصوص دکتر مهدي محمودي در گفت و گو با ورزش سه عنوان کرد: با توجه به اينکه پيش نويس قانون جديد نقل و انتقالات را من در اتحاديه فوتبال تهيه کرده بودم بايد در خصوص يادداشت جناب آقاي ابراهيمي دوست و همکار گرامي يادآوري کنم که ماده مورد اشاره ايشان در خصوص شروع مذاکره با بازيکن داراي قرارداد بوده و به هيچ وجه از آن نمي توان استنباط نمود که يک بازيکن تحت قرارداد در زمان نافذ بودن قرارداد خود مي تواند با يک باشگاه ديگر قرارداد امضا کند.

از سويي ديگر، طبق مقررات فيفا، فدراسيون هاي فوتبال موظفند که يک سال قبل، فصول نقل و انتقال خود را به اطلاع فيفا برسانند و بازيکن خارجي که داراي قرارداد مي باشد تنها در اين دو پنجره از پيش تعيين شده مي تواند درخواست ITC از سيستم TMS نمايد که در مورد جاسم کرار اگر اين درخواست صورت نگرفته باشد ديگر امکان بازي براي اين بازيکن تا نيم فصل وجود نخواهد داشت، لذا اميد است که مسؤلان باشگاه استقلال با علم به اين موضوع مبادرت به انعقاد قرارداد با وي نموده باشند.

در اين خصوص بند 1 ماده 15 قانون جديد نقل وانتقالات بيان مي‌دارد که: باشگاه ها در دو زمان مجاز نقل و انتقالات ( قبل از فصل و نيم فصل) مي توانند بازيکنان تحت قرارداد خود را به روش‌هاي ذيل انتقال يا مبادله نمايند:

الف- انتقال موقت

ب- انتقال قطعي

ج- انتقال تراضي سه جانبه

همچنين بند 5 ماده 20 قانون فوق الذکر نيز اعلام مي دارد که:

هر باشگاه در طول فصل مي تواند حداکثر با 3 بازيکن آزاد و حائز شرايط که در زمان نقل و انتقال نتوانسته اند قرارداد منعقد نمايند، قرارداد منعقد نمايد.

بنابر اين، با توجه به قرارداد جاسم کرار با تيم نجف و آزاد نبودن اين بازيکن، صدور ITC براي وي امکان پذير نمي باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!