خطيبي: برابر استقلال هجومي بازي مي‌کنيم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

خطيبي: برابر استقلال هجومي بازي مي‌کنيم


سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز مي‌گويد تيمش را در ديدار برابر استقلال با ترکيبي هجومي به ميدان مي‌فرستد.


 رسول خطيبي سرمربي تيم گسترش فولاد در کنفرانس خبري پيش از بازي با استقلال اظهار کرد: با تيمي بازي خواهيم کرد که قهرمان ايران شده و من نيز پيراهن آن باشگاه را پوشيده‌ام. اولين بازي گسترش فولاد در ليگ برتر است و بسياري از بازيکنان‌مان نيز براي اولين بار در ليگ برتر بازي خواهند کرد. البته برخي از بازيکنان‌مان نيز باتجربه هستند.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: تمرين‌هاي خوبي را برگزار کرده‌ايم و با انگيزه کار کرده و ان‌شاءالله اولين بازي گسترش فولاد در تاريخ ليگ برتر با پيروزي همراه شود.

خطيبي درباره اينکه آيا قرعه سختي به اين تيم افتاده است، گفت: من مخالف اين موضوع هستم و به بازيکنانم گفته‌ام که اگر مي‌خواهيم خودمان را نشان دهيم بايد در سه بازي ابتدايي خوب کار کنيم. از لحاظ روحي و رواني با بازيکنان‌مان کار کرده‌ايم.

وي بيان کرد: من در مکاني بودم که برخي اظهار داشتند که عمر فوتبال تبريز به پايان رسيده است و اين موضوع به من برخورد و تصميم گرفتم کاري کنيم تا در چهار سال آينده در تيم‌هايمان چند بازيکن بومي باشد و در تيم ملي نيز چند بازيکن آذري داشته باشيم. زماني بود که در تيم ملي آذري صحبت مي‌کرديم زيرا بسياري از بازيکنان تيم ملي آذري‌زبان بودند. بومي‌گرايي اولين هدف‌مان است و اول با بازيکنان بومي قرارداد بسته‌ايم. من به بازي هجومي اعتقاد دارم و در بازي فردا نيز هجومي بازي خواهيم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!