قلعه‌نويي: دوست داشتم در تراکتور بمانم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

قلعه‌نويي: دوست داشتم در تراکتور بمانم


سرمربي استقلال مي‌گويد شناختش از گسترش فولاد تبريز تنها در حد تماشاي فيلم بازي دوستانه اين تيم برابر نفت تهران بوده است.


امير قلعه‌نويي سرمربي تيم استقلال در نشست خبري پيش از بازي با گسترش فولاد تبريز اظهار کرد: خوشحالم که يک بار ديگر به تبريز آمدم. خاطرات خوبي در تبريز داشتم و فراز و نشيب‌هاي زيادي را سپري کرديم. در کنار مردم راحت بودم و قدردان هواداران هستم.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: خوشحالم که زحمات آقاي زنوزي مالک باشگاه گسترش فولاد به ثمر رسيد. آقاي خطيبي مربي جواني است و زحمات زيادي در تيم کشيده و هرچه بخش خصوصي ورود کند پيشرفت خواهيم کرد.

قلعه‌نويي درباره بازي فردا با تيم گسترش فولاد اظهار کرد: تنها فيلمي که از اين تيم ديده‌ايم در مقابل نفت تهران بوده است که آن هم بازي تدارکاتي بوده است. گسترش فولاد فوتبال خوبي بازي مي‌کند. در خط هافبک نقطه قوت دارد و مي‌تواند براي ما مشکل‌ساز باشد. تمرين‌هايمان را دير شروع کرديم. اميدوارم بازي خوبي را شاهد باشيم.

وي ادامه داد: گسترش فولاد تيمي با انگيزه است و آقاي خطيبي يکي از سرمايه‌هاي مربي‌گري در آينده خواهد بود. ما نسبت به استقلال فصل گذشته شرايط بهتري داريم. در فصل نقل و انتقالات حضور خوبي داشته و بازيکنان خوبي را جذب کرديم ولي چند بازيکن‌مان هنوز به تيم اضافه نشده‌اند.

سرمربي استقلال درباره تفاوت هواداران تراکتورسازي با استقلال با توجه به اينکه يک سال را در تراکتورسازي بوده است، بيان کرد: همه هواداران ما عاشق تيم‌هاي خود هستند ولي هواداران تبريزي از شهر خود به شهرهاي ديگر مي‌روند و جو خوبي را ايجاد مي‌کنند. به روح مادرم که آخرين قسمم بود دوست داشتم در تراکتور ماندگار شوم ولي دوستان شرايطي را ايجاد کردند که مانع از محقق شدن اين امر شد. شعارهايي که در استاديوم يادگار امام عليه من داده شد برنامه‌ريزي شده بود. با اين حال ارتباط خوبي با مديرعامل جديد تراکتورسازي دارم. اين را هم بگويم که فوتبال تمام مي‌شود ولي دوستي‌ها مي‌ماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!