کرويف: مارتينو را نمي‌شناسم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کرويف: مارتينو را نمي‌شناسم


اسطوره هلندي باشگاه بارسلونا مدعي شد که سرمربي تازه اين تيم را نمي‌شناسد.


مارتينو که به مدت دو سال هدايت باشگاه بارسلونا و جانشيني ويلانووا را پذيرفت اکثر دوران بازي خود را در آرژانتين گذراند و يوهان کرويف در اين باره اظهار داشت: تاتا؟ نمي‌شناسمش. واقعا هيچ چيز درباره او نمي‌دانم.

به نقل از فارس، اين در حالي است که ليونل مسي، ستاره بارسلونا که کارش را در باشگاه سابق مارتينو يعني نيوولز اولد بويز آغاز کرده حضور مورينيو به عنوان مربي در اين باشگاه را يک سورپرايز خوانده است.

الويو پائولوروسو، مربي بدنسازي مارتينو اعلام کرده بود: اگر بارسلونا مارتينو را به خدمت نگيرد، حسرت خواهد خورد. نيوولز اولد بويز بارسلوناي آمريکاي جنوبي بود.

وي در اين باره ادامه داد: مارتينو 24 ساعت روز را براي فوتبال زندگي مي‌کند. او همه‌ چيز را مي‌شناسد؛ بازيکنان، سيستم‌ها و به خوبي خودش را با آنها وفق مي‌دهد.

مائوريسيو پوچتينو، سرمربي سابق اسپانيول و هم‌وطن مارتينو خاطرنشان کرد: بارسلونا در جذب وي صد درصد درست عمل کرد. تاتا ارزش‌هايي که يک مربي براي هدايت يک تيم پرستاره به آن نياز دارد را در اختيار دارد.

وي افزود: فلسفه فوتبالي وي با بارسلونا هم‌راستا است و هيچ مشکلي براي هماهنگي با آن ندارد. مارتينو از کار کردن با بازيکنان جوان لذت مي‌برد و واقعا عاشق کارش است.

خوان آنتونيو پيزي، بازيکن سابق بارسلونا نيز در اين باره اعلام کرد: مارتينو دوست دارد با سيستم 3-3-4 بازي کند؛ با دو مدافع که مثلا دو مدافع هجومي بازي کنند؛ درست مثل بارسا و با يک هافبک که بازي را کنترل مي‌کند.

وي افزود: بهترين مسئله درباره مارتينو سادگي وي است؛ او کارها را بسيار روشن و آسان مي‌کند. بسيار صادقانه درباره شيوه‌اي که دوست دارد بازي طبق آن انجام شود، صحبت مي‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!