سميعي‌نژاد در قبول استعفاي خوروش ورود نکرد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

سميعي‌نژاد در قبول استعفاي خوروش ورود نکرد


مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: آقاي سميعي‌نژاد در بحث قبول استعفاي خوروش نقشي نداشت.


عليرضا رحيمي درباره اينکه گفته مي‌شود سميعي‌نژاد مديرکارخانه فولاد مبارکه در قبول استعفاي رسول خوروش سرپرست سابق اين تيم نقش داشته است عنوان کرد: چند روزي است که شايعه شده آقاي سميعي‌نژاد موافق استعفاي خوروش بوده و من مخالف بودم اين در حالي است که سميعي‌نژاد فقط در بحث‌هاي کلان باشگاه ورود مي‌کند و با حمايت‌هاي او ما يک مجموعه‌هاي بي‌نظير در آسيا ساختيم ايشان حتي در بحث انتخاب مربيان ورود نمي‌کند اين کارخانه به اين بزرگي که 18 هزار پرسنل دارد با مديريت ايشان مي‌چرخد.

به نقل از فارس، وي افزود: حتي هيئت‌مديره باشگاه و آقاي ترابيان رئيس هيئت‌مديره به من لطف کرده‌اند و همه اختيارات را به من سپرده‌اند و مي‌گويند هر کاري که به صلاح اين مجموعه است انجام دهم. اختياراتي که آنها به من داده‌اند شرمنده‌ام کرده و مسئوليتم را بيشتر مي‌کند باز هم تأکيد مي‌کنم که سميعي‌نژاد اصلا به اين موارد ورود نمي‌کند در سال 90 اگر کمک‌هاي آقاي سميعي‌نژاد نبود نمي‌دانم چه اتفاقي براي باشگاه مي‌افتاد. خوروش با هماهنگي خود من به اين باشگاه آمد و حالا هم خودش نمي خواست ادامه دهد. او براي اين مجموعه زحمت کشيد و بايد از او تشکر کنيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان درباره اينکه اين باشگاه اعلام کرده اگر قاسم دهنوي که اکنون بازيکن پرسپوليس است پول گرفته شده از سپاهان را پس ندهد از او شکايت مي‌کند گفت: او مبلغي از سپاهان گرفته و طبق قول و قراري که ما با مسئولان پرسپوليس و کميته انضباطي گذاشتيم قرار بر اين شد که اگر شجاع خليل‌زاده پولي از پرسپوليس گرفته آن را پس دهد و دهنوي هم پول سپاهان را بدهد. طبق توافق ما دهنوي تا زماني که اين پول را به سپاهان ندهد نمي‌تواند براي پرسپوليس بازي کند. قانوناً باشگاه سپاهان و پرسپوليس در صورتي مي‌تواند از شجاع خليل‌زاده و دهنوي استفاده کنند که هر يک از باشگاه نسبت به اين بازيکنان شاکي نباشند ما زماني هم که به کميته انضباطي شکايت کرديم بابت پولمان بوده و حالا هم انتظار داريم اين پول بازگردانده شود. مدام به من امروز و فردا مي‌کنند در صورتي که اگر اين پول برگردانده نشود از دهنوي به دادگاه و کميته انضباطي شکايت مي‌کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!