ابراهيمي: اميدوارم قهرمان آسيا شويم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ابراهيمي: اميدوارم قهرمان آسيا شويم


هافبک تيم سپاهان گفت: در اين فصل از رقابت‌ها با وجود چنين تيمي مي‌خواهيم آرزوي هواداران که رسيدن به قهرماني آسيا است را برآورده کنيم.


اميد ابراهيمي اظهارکرد: اولين بازي هر تيمي در ليگ مهمترين و سخترين بازي يک تيم است چرا که ادامه و استارت ليگ به امتيازي است که در اين بازي جمع مي‌کنيم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: سپاهان مثل اين چند سال يکي از قدرت‌هاي ليگ است و مطمئنا به سه امتياز اين بازي احتياج دارد و با شرايطي که بر اين تيم حاکم است مطمئنا من و ديگر بازيکنان به هيچ نتيجه‌اي جز سه امتياز فکر نمي‌کنيم.

هافبک تيم فوتبال سپاهان ادامه داد: اگر گام اول را محکم و استوار برداريم روند تيم نيز محکم و با روحيه پيش خواهد رفت و بر بازي‌هاي بعدي نيز تاثير بسيار زيادي خواهد گذاشت.

ابراهيمي در خصوص تيم فولاد خوزستان نيز افزود: فولاد داراي يک مربي بزرگ و با اخلاق به نام فرکي است که از جوانترين بازيکنان، آماده ترين تيم‌ها را ساخته است و اين گفته را چهار سال پيش در نفت تهران مي‌توانستيم ببينيم و حتما شکست دادن فولاد روحيه ما را افزايش مي‌دهد.

وي در خصوص حضور مجتبي جباري در کنار او به جاي محرم نويدکيا نيز گفت: جباري بازيکن بزرگ است و در تيم ملي کنار او بازي کرده‌ام و در تمرينات نيز با شکل بازي او آشنايي پيدا کردم و فکر نمي‌کنم با او در زمين از نظر فني مشکلي داشته باشم و او اگر بتواند بازي هميشگي خود را انجام دهد مي‌تواند براي تيم مقابل باعث دردسر شود.

هافبک تيم فوتبال سپاهان تاکيد کرد: من خوشحالم که در کنار جباري بازي مي‌کنم چرا که او بازيکن کليدي و بزرگي است و مي‌تواند در کنار بازيکنان ديگر تيم، يک تيم ايده آل براي اين فصل سپاهان بسازد.

ابراهيمي افزود: سپاهان چند سالي است که مدام قهرماني را تجربه مي‌کند و انتظار هواداران از اين تيم بالا است که انتظار به جايي هم هست و ما نيز تمام تلاش خود را مي‌کنيم و تجربه‌هاي قهرماني سال‌هاي گذشته خود را به کار مي‌بنديم تا امسال نيز قهرمان شويم.

وي اظهار کرد: ما مي‌خواهيم هوادارمان خوشحال باشد و از هيچ کوششي در اين زمينه دريغ نمي‌کنيم و ما نيز از هواداران انتظار داريم هميشه ما را حمايت کنند و ما نيز تلاش مي‌کنيم تا آرزوي آنها يعني قهرماني در آسيا را محقق کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!