کاواني: با فالکائو و زلاتان در يک سطح هستم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کاواني: با فالکائو و زلاتان در يک سطح هستم


ادينسون کاواني، خريد جديد پاري سن ژرمن، اعلام کرد براي رسيدن به موفقيت هاي مختلف از جمله قهرماني در چمپيونزليگ به اين باشگاه پاريسي پيوسته است.


اين ستاره اروگوئه اي که مورد توجه باشگاه هاي بزرگي مانند رئال مادريد، منچسترسيتي و چلسي بود، در نهايت امروز با انتقالي 63 ميليون يورويي به باشگاه پاريسي پيوست.

او بعد از شرکت در تست هاي پزشکي، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" از همه کساني که اين انتقال را نهايي کردند، لئوناردو، رئيس باشگاه و همين طور مقامات ناپولي تشکر مي کنم.

پاري سن ژرمن پروه جاه طلبانه اي دارد و اين يک چالش براي من است. به عنوان يک مهاجم، هميشه دوست دارم پيروز شوم. پاري سن ژرمن يکي از باشگاه هاي بزرگ دنياست و مي تواند براي قهرماني در چمپيونزليگ بجنگد. آنچه براي من مهم است، اهداف باشگاه است.

وقتي پيشنهاد پاري سن ژرمن را دريافت کردم، ترديدي در پذيرفتن آن نداشتم. باشگاه به من اطمينان کرد و اين به من اعتماد به نفس مي دهد. به همين خاطر اينجا هستم."

او همچنين در مورد حضور پاستوره و لاوتزي، هم تيمي هاي سابقش در پالرمو و ناپولي و همچنين ديه گو لوگانو، هم تيمي اش در تيم ملي اروگوئه، در پاري سن ژرمن گفت:" حضور آنها يک هديه براي من است زيرا آنها را مي شناسم. اين براي من خيلي مهم است. من بيشتر با لوگانو در تماس بودم. اينکه در يک محيط جديد آدم هايي باشند که به شما کمک کنند، خيلي خوب است."

فصل گذشته زلاتان آقاي گل لوشاميپونا شد اما اکنون با حضور فالکائو و کاواني، ستاره سوئدي کار دشواري براي تکرار اين مهم دارد. کاواني هم تاييد کرد که کار براي هر سه دشوار خواهد بود.

" چه کسي آقاي گل مي شود؟ پيش بيني کردن دشوار است زيرا هر سه ما مهاجمان بزرگي هستيم. همه ما مي خواهيم براي تيم هاي مان گلزني کنيم. رقابت سختي خواهد بود. من در انتظار آغاز رقابت ها هستم و فکر مي کنم با فالکائو و زلاتان در يک سطح هستم."

او همچنين در مورد ميزان آشنايي اش با فوتبال فرانسه گفت:" مي دانم که پاري سن ژرمن سال گذشته قهرمان شد اما چيز بيشتري نمي دانم. نمي دانم چه تيمي فصل قبل دوم شد. پيام من براي هواداران پي اس جي اين است که من با اشتياق زيادي به اين باشگاه آمده ام و مي خواهم کمک کنم تا باشگاه به اهدافش برسد.

خيلي دوست دارم هرچه زودتر فرانسوي ياد بگيرم. اين زباني است که خيلي آن را دوست دارم و بايد چند ماه به من وقت بدهيد تا بتوانم به فرانسوي مصاحبه کنم."

او در پايان، در مورد دوران حضورش در ناپولي گفت:" من سه سال فوق العاده در ناپولي داشتم. اين شهر و باشگاه هميشه در قلب من خواهند بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!