کفاشيان: اميدوارم دولت همراهي کند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کفاشيان: اميدوارم دولت همراهي کند

 

ايران در نامه‌اي به کنفدراسيون فوتبال آسيا براي ارائه مدارک کسب ميزباني جام ملت‌هاي آسيا 2019 درخواست مهلت خواهد کرد.


با توجه به اين که تنها پنج روز به پايان مهلت ارائه مدارک براي نامزدي ميزباني جام ملت‌هاي آسيا 2019 باقي مانده و برخي از تضمين‌هاي لازم از سوي دولت آماده نشده و همچنين با توجه به جابجايي در دولت و روي کار آمدن دولت حجت السلام والمسلمين حسن روحاني، از روز 12 مرداد فدراسيون فوتبال قصد دارد در نامه‌اي به کنفدراسيون فوتبال آسيا يک ماه مهلت بگيرد تا تضمين‌هاي لازم از سوي دولت به AFC ارائه شود.
به گزارش ايسنا ، علي کفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال در اين رابطه گفت: بخشي از مدارک درخواستي AFC آماده شده که آن را به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال خواهيم کرد. از جمله مدارک آماده شده تضمين‌هاي لازم از سوي نيروي انتظامي است که به امضاي سردار احمدي مقدم رسيده و در اختيار فدراسيون قرار گرفته است. مدارکي را نيز بايد خودمان آماده مي‌کرديم که آنها نيز آماده شده است.
وي با بيان اين که هنوز تضمين‌هاي لازم از سوي دولت داده نشده است، گفت: دکتر احمدي‌نژاد همواره حامي فدراسيون بوده که اميدوارم در فرصت محدود باقي مانده مدارک لازم از سوي دولت در اختيار فدراسيون قرار گيرد. من به عنوان رييس فدراسيون فوتبال در راه کسب ميزباني جام ملت‌ها که افتخاري بزرگ براي ايران است، دست تنها هستم اما حاضرم هر جا که لازم است بروم تا بتوانيم مدارک لازم را تهيه کنيم.
رييس فدراسيون فوتبال از ارسال نامه به کنفدراسيون فوتبال آسيا براي تمديد مهلت ارسال مدارک ميزباني جام ملت‌هاي آسياي 2019 خبر داد و گفت: همراه با مدارک آماده شده نامه‌اي به AFC ارسال خواهيم کرد و در آن ذکر مي‌کنيم که با توجه به تغيير دولت و جابجايي دولت طي روزهاي آينده فرصت ارائه مدارک را تمديد کنند تا بتوانيم با روي کار آمدن دولت آقاي روحاني تضمين‌هاي لازم را به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارائه کنيم. البته تاکيد مي‌کنم اولويت ما اين است که در روزهاي باقي مانده از دوران دولت فعلي، بتوانيم با حمايت رييس جمهور، ضمانت‌هاي لازم را دريافت کرده و به AFC بفرستيم چرا که احتمال موافقت کنفدراسيون فوتبال آسيا براي تمديد اين مهلت چندان زياد نيست.
کفاشيان همچنين از تماس با رييس و دبير کل کنفدراسيون فوتبال آسيا خبر داد و گفت: شرايط کسب ميزباني جام ملت‌ها را نبايد از دست بدهيم. براي تمديد اين مهلت با شيخ سلمان و الکسي سوسي، رييس و دبير کل AFC تلفني صحبت خواهم کرد که اميدوارم مسئولان AFC با ما همکاري کرده و با درخواست ايران موافقت کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!