صحبت‌هاي کونته در مورد شرايط يوونتوس
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

صحبت‌هاي کونته در مورد شرايط يوونتوس

 

سرمربي يووه به صحبت در مورد شرايط تيمش پيش از فصل جديد پرداخته است.


يوونتوس در دو فصل گذشته و پس از انتخاب آنتونيو کونته به عنوان سرمربي، دو بار پياپي جام قهرماني در کالچو را به دست آورده است.
به گزارش فارس،‌ آنها پيش از آغاز فصل جاري سري A نيز به عنوان گزينه‌ اصلي قهرماني به حساب مي‌‌آيند ولي سرمربي جوان اين تيم بر اين باور است هنوز کارهاي زيادي بايد در اين تيم انجام شود.
يوونتوس در جام TIM با شکست مقابل ميلان در ضربه‌هاي پنالتي و تساوي بدون گل مقابل تيم گمنام ساسولو و پيروزي در پنالتي‌ها، از رسيدن به فينال بازماند. کونته در اين مورد به سايت رسمي باشگاه يوونتوس گفت: اين خيلي خوب است که تمرين‌هاي پيش فصل را سپري کرديم و هيچ بازيکن آسيب ديده‌اي نداريم. تمرين‌هاي سختي را پشت سر گذاشتيم. بازيکنانم مقابل ميلان و ساسولو خيلي خسته بودند. کارهاي زيادي براي حفظ عنوان قهرماني در سري A بايد انجام دهيم، ضمن اينکه اهداف جديدي براي قهرماني در جام‌هاي ديگر نيز مد نظر قرار داده‌ايم.
کونته در مورد بازيکنان جديد تيمش نيز گفت: خريدهاي خوبي هم در فصل نقل و انتقال‌ها داشتيم که اميدوار هستيم به موفقيت‌هاي بيشتر بيانکونري کمک کند. حضور کارلوس توز و فرناندو يورنته در خط حمله، به من اين اجازه را مي‌دهد که حق انتخاب‌هاي بيشتري داشته باشم. اميدوارم تيمم در فصل پيش رو گل‌هاي بيشتري وارد دروازه حريفان کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!