تقوي: دليل استعفايم کتک خوردن طاهري است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

تقوي: دليل استعفايم کتک خوردن طاهري است

 

سرمربي مس با اعلام استعفا، دلايلش را براي اين تصميم عنوان کرد و مهمترينش را ضرب و شتم بيژن طاهري دانست.


مجتبي تقوي در نشست خبري پيش از بازي با راه‌آهن، بيان کرد: يکي از تيم‌هايي که در بازي‌هاي دوستانه با آنها بازي ‌کرده‌ايم و خيلي خوب ظاهر شد راه‌آهن بود. اين تيم در مسير تفکرات کادر فني‌اش حرکت مي‌کند. بسياري از تيم‌ها نيز در ليگ شرايط‌شان بهتر مي‌شود. مس نيز علي‌رغم اين همه تبليغ در مسائل فني‌اش دو هفته‌ تمرين کرد، اما در کرمان نتوانستيم تمرين مناسبي داشته باشيم و لطمه خورديم. بازيکنان خوب و با کيفيت پارسال بر اساس نظر کادر فني در تيم ماندند، ‌به جز دو يا سه بازيکن که خودشان تمايل نداشتند. در کل اسکلت تيم حفظ شد و بازيکنان جديد نيز داراي تجربه‌اند.
به گزارش ايسنا ، وي افزود: در بازار نقل و انتقالات مهم نيست که چقدر در جيب‌تان پول داريد؟ شايد من در عمرم امسال تنها با دو بازيکن صحبت کردم. بازيکنان ترجيح مي‌دهند در تيم‌هاي پايتخت کشور يا آنهايي که سهميه آسيايي دارند بازي کنند. خدا را شکر که تمام اين تيم‌ها از لحاظ مالي بهتر از مس هستند. با اين حال يک تيم بايد واقعا تيم باشد. تمام ناراحتي بنده هم اين است که اجازه ندادند مس تبديل به تيم شود. با اين وجود مهم‌تر از بازيکنان اسمي، اتحاد و همدلي است. ما بدنسازي خوبي داشتيم و همه بازيکنان علاقمندند که فوتبالي را ارائه دهند تا در شأن فوتبال کرمان باشد. من با قاطعيت مي گويم که در مسائل فني فوتبال مشکلي نبوده و هر مشکلي که ايجاد شده خارج از زمين چمن بوده است. حال با نيرنگ يا فريب و يا مسائل ديگر. من تا چند هفته‌ پيش اجازه ندادم که اين مسائل به تيم ورود کند، اما ورود کرد. با اين حال بايد تهديد را تبديل به فرصت کنيم، ولي اين زمان بر است. مهم‌ترين رقيب ما هم حاشيه‌هاست. ما افراد با تجربه کمي در تيم نداريم و در حوزه‌هاي مختلف بازيکناني هستند که مي دانند بايد با شروع ليگ از حيثيت فوتبال کرمان دفاع کنند.
سرمربي مس کرمان در ادامه در پاسخ به اين سوال که چه کساني تيمش را وارد حاشيه کرده‌اند‌؟ توضيح داد: در اين زمينه قطعا بايد مراجع ذيصلاح رسيدگي کنند. خوشبختانه افرادي هم که در اين حوزه در فدراسيون کار مي‌کنند مو را از ماست بيرون مي‌کشند. آنها در اين چنين برخوردها خوب عمل کردند و از اين پس هم مي‌توانند حتي با شدت‌ بيشتري عمل کنند. اما بايد بگويم که تحت هيچ عنواني مردم خوب کرمان هيچ نقشي در اين صحبت نداشتند. اين مردم واقعا مظلومند. امروز هم قصد داشتم از آنها حمايت کنم و بگويم که اين حواشي هيچ ربطي به مردم شريف کرمان ندارد. در گذشته وجود داشت و امسال هم به اوجش رسيد. مردم کرمان از اين اتفاق ناراحتند، ولي فضا براي يکه تازي اين افراد در کرمان باز شده و آدم‌هاي خوب هم کنار کشيده اند.
تقوي همچنين تصريح کرد: در اين مدت هيچ مصاحبه‌اي نکرده‌ام و هر صحبتي که از من بعد از ماجراي درگيري منتشر شده جعلي است. من جلسات زيادي با اعضاي هيات مديره برگزار کردم، اما علاقه‌اي ندارم ديگر با مس کار کنم. رييس هيات مديره باشگاه نيز تازه آمده و برنامه‌هايي براي جمع کردن اين مسائل دارد و از من خواسته تا بمانم. اما فکر مي‌کنم به دلايلي که در ادامه خواهم گفت نمي‌توانم ادامه دهم. اولين دليل بيژن طاهري است. او واقعا ناجوانمردانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و خدا رحم کرد که اتفاقي برايش نيفتاد. چنين اتفاقاتي در فوتبال قبلا هم بوده و هنوز هم خانواده‌هاي‌شان ضربه مي‌بينند. من به عنوان مربي تيم دوست ندارم که چنين اتفاقي براي کادر فني‌ام بيفتد و حالا که اين اتفاق اتفاده بايد عکس العمل نشان دهم. بعضي حرف‌هايي که دوستان مي‌زنند درست است و بايد به حرفشان گوش کرد، ولي کسي در اين ماجرا پا در مياني نکرد. از مسئولان استان هم انتظار مي‌رفت که حداقل فضا را فراهم کنند تا تمرينات را دنبال کنيم.
وي با اشاره به اين که مهم‌ترين دليل استعفايش ضرب و شتم بيژن طاهري است، تاکيد کرد: من در زندگي‌ام باج نداده‌ام اما برخي از افراد در مس به دنبال باج گيري‌اند. اصلا نمي‌توانم تصور کنم که يک مربي ارتباطي با اين افراد داشته باشد. بحث بعدي‌ام اين است که فضا براي کار کردن در مس معلوم نيست. من تا الان يک ريال هم از باشگاه دريافت نکرده‌ام. هيچ مربي حرفه‌اي اين کار را نمي‌کند. من به دنبال منافع شخصي‌ام نبودم و حيثيت خودم را بيشتر دوست دارم. در بخش آخر بايد بگويم که مي روم تا فضا براي بازيکنان مس فراهم شود، چون اگر اين اتفاق بيفتد به عمق ماجرا پي خواهيد برد. خيلي از مردم کرمان از اين اتفاق ناراحت شدند. شأن اين مردم نيست که يک عده اين قدر ناجوانمردانه با يک اين مربي برخورد کنند. البته فرداي آن روز هم اين اتفاق براي بدنساز تيم افتاد. من هم آدمي نيستم که اتفاقي رخ دهد وعکس العملي نداشته باشم و به هيچ عنوان از اين مسائل نمي‌گذرم، چون مي‌دانم حساب و کتابم کامل پاک است. خانم بيژن طاهري هر لحظه ممکن بود پشت تلفن سکته کند. همه ما زحمت مي‌کشيم تا خانوادهمان در آسايش باشند. بيژن طاهري که اين همه سابقه در فوتبال دارد بسيار مظلوم بوده و يک بار هم پشت سر کسي حرف نزده است. من هم اين صحنه‌ها را در زندگي‌ام نديده بودم. مسئولان باشگاه و مردم دوست دارند که در مس بمانم و من هم قولي به مردم کرمان داده بودم و آنها مرا به خون شهيدان قسم دادند و اين برايم مهم است، اما فکر مي‌کنم که در تيم مس کار نکنم، بهتر است. آبرويي که ريخته شده با حرف جمع نمي‌شود وحتما بايد عکس العملي نشان دهم. مطمئنم که فصل بسيار سختي براي مس در پيش است، اما اميدوارم با رفتنم شرايط خوبي فراهم شود.
سرمربي مستعفي مس کرمان همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا فردا روي نيمکت تيمش مقابل راه‌آهن مي‌نشيند يا نه؟ مطرح کرد: من از رييس هيات مديره اجازه گرفتم تا در اين نشست حرف‌هايم را بزنم. من ديگر سرمربي مس نيستم و بعيد مي‌دانم که فردا روي نيمکت بنشينم. چون اگر بمانم ديگر نخواهم توانست سرم را در فوتبال بلند کنم. با اتفاقي که روي بيژن طاهري افتاد ديگر نمي‌مانم. در مورد جايگزينم روي نيمکت نيز بايد باشگاه تصميم بگيرد. نمي‌دانم مهدي محمدي مي‌نشيند يا نه. ولي من به همين پنج – شش دليلي که گفتم در تيم نمي‌مانم. از نظر حرفه‌اي هم خيلي ضرر کردم. دو پيشنهاد ديگر داشتم، اما فقط براي خدمت به مس آمدم، ولي متاسفانه اجازه ندادند حتي بازي‌ها شروع شود و سپس در مورد من و کادر فني‌ام اين کارها را انجام دهند. من بايد عکس العملي نشان دهم و نمي‌توانم مثل کبک سرم را در برف فرو ببرم. حاضرم خودم را فدا کنم، ولي راه براي آينده تيم باز شود.
تقوي در پاسخ به پرسشي مبني بر اين که مهم‌ترين عامل درگيري تمرين‌هاي تيمش چه بود؟ عنوان کرد: بايد کارشناسان در اين باره نظر دهند. آقاي عليپور به من گفت که حتما بايد با او جلسه‌اي داشته باشم. شما هم اجازه دهيد اطلاعاتم را در اختيار مراجع ذيصلاح قرار دهم و آنها قطعا با قدرت تصميم گيري مي‌کنند و از صميم قلب براي مس آرزوي موفقيت مي‌کنم. دلم برايشان تنگ شده است. اميدوارم در مسير سختي که قرار دارند موفق باشند.
وي همچنين در پاسخ به سوالي مبني بر اين که آيا با استعفايش موافقت شده است يا نه؟ افزود: اگر باشگاه استعفايم را قبول نکند، قانع‌شان مي‌کنم. همه را قانع کرده‌ام و فقط يک فرد مانده که او هم برايم خيلي محترم است و حتما او را قانع مي کنم،‌ چون نگاه به اين قضيه فوتبالي است. قبول کنيد که از لحاظ فوتبالي درست نيست که بمانم. من بايد کمک کنم تا همه متوجه شوند که چه اتفاقي افتاده و از اتفاق افتادنش جلوگيري کنند. باور کنيد که خدا کمک کرد که اتفاقي رخ نداد. خدا به خانواده طاهري رحم کرد. آلاتي در دست دوستان ديدم که اگر به بيژن طاهري اصابت مي‌کرد، خانواده اش زندگي تلخي را تجربه مي‌کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!