گل به‌ خودي‌هاي هيئت مديره پاس پايان ندارد
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

گل به‌ خودي‌هاي هيئت مديره پاس پايان ندارد


با گذشت يک ماه از آخرين بازي تيم فوتبال پاس در ليگ يک، هيچ اتفاق تأثيرگذاري در اين باشگاه براي فصل آتي فصل گرفته نشده و سکوت معنا‌دار اعضاي هيئت مديره حکايت از خبرهاي خوبي براي اين باشگاه ندارد.


تيم فوتبال پاس همدان که اين روزها اوضاع و احوال خوبي ندارد، در يک بلاتکليفي تلخ و خسته‌کننده براي هواداران، مردم و حتي بازيکناني که با اين تيم قرارداد دارند به سر مي‌برد.

به گزارش فارس ، اين تيم ريشه‌دار فوتبال ايران که سال 86 با سلام و صلوات و کلي مانور تبليغاتي پايتخت را به مقصد همدان ترک کرد در شش سال افت زيادي داشته و نه تنها از بالاترين سطح فوتبال ايران به يک دسته پايين‌تر سقوط کرد بلکه صعود و برگشت به جايگاه اصلي خود را در افق‌هاي دوردست خود مي‌بينم.

تيم فوتبال پاس امسال به لطف پرونده تباني و سقوط تيم شهرداري تبريز به مرحله پلي‌آف رسيد و با شکست تيم مس سرچشمه به مرحله نهايي و تا يک قدم صعود به ليگ برتر قرار داشت که مديران اين تيم با ندانم‌کاري‌هاي مکرر خود نتوانستند بستر را براي صعود اين تيم فراهم کنند.

پنجم تيرماه در همدان آخرين فرصت جبران تمام اتفاقات تلخ چند سال اخير پاس بود به طوري که تنها با يک کسب نتيجه دو بر صفر مي‌توانست صعود کند و به جايگاه اصلي‌اش در ليگ برتر برسد و دل هواداران و مردم علاقه‌مند همداني را بيشتر از قبل شاد کند.

اتفاقات به دلخواه تيم پاس رقم نخورد و با سنگيني شکست در دور رفت برابر ذوب‌آهن و تساوي يک بر يک، همداني‌ها را همچنان در ليگ يک ماندگار کرد تا ليگ برتري شدن براي همداني‌ها به يک آرزوي محال تبديل شود و يک سال ديگر منتظر بمانند تا توپ گرد فوتبال براي پاس چگونه به گردش دربيايد.

بيش از يک ماه از عدم صعود تيم پاس به ليگ برتر مي‌گذارد و در حالي که سه مهره اعضاي اين تيم به دليل صلاحديد کميته انضباطي و تأييد آن در کميته استيناف از فعاليت‌هاي فوتبال محروم شدند و اعضاي هيئت مديره اين باشگاه بزرگ نتوانستند اقدام مؤثري را براي ادامه کار اين تيم کنند.

محروميت مديرعامل اين باشگاه در همان روزهاي اول اعلام حکم اعضاي هيئت مديره را بر آن داشت تا معاون ورزشي پاسي‌ها را به عنوان سرپرست موقت معرفي کنند و پرويز سامري در حال حاضر مسئوليت امضاي مکاتبات و پيگيري امور را عهده‌دار است اما اين موضوع هيچ کمک مفيدي براي تصميم‌گيري براي فصل بعد نکرده است.

يکشنبه هفته قبل بعد از حدود 20 روز سکوت معني‌دار اعضاي هيئت مديره باشگاه پاس در طبقه پنجم وزارت آموزش و پرورش و در اتاق وزير براي آينده تيم پاس تصميم‌گيري کردند و قرار شد اعلام نهايي تصميمات در اين هفته باشد، اين تعلل و فرصت‌سوزي امروز روز دهم خود را پشت سر گذاشته و هيچ خبري از تغييرات در اين باشگاه نيست.

اين تعلل در تصميم‌گيري در اين مقطع زماني که بيشتر تيم‌هاي ليگ يکي با انتخاب و معرفي سرمربي خود به دنبال جذب بازيکنان و تعيين محل اردوي آماده‌سازي خود هستند شباهت زيادي به زدن گل به ‌خود در يک بازي تک‌حذفي را دارد که مديران ارشد باشگاه پاس خواسته يا ناخواسته دچار آن شدند.

حضور يک معاون رئيس جمهور، يک وزير و يک نماينده مجلس که رئيس يکي از کميسيون‌هاي مهم مجلس را در اختيار دارد در ترکيب هيئت مديره براي اين باشگاه نعمتي بزرگي است که تمام تيم‌هاي فوتبال در ايران آرزوي داشتن تنها يکي از اين گزينه‌ها را در هيئت مديره خود دارند اما اين روزها اين وزنه سياسي آقايان هم به کار تيم پاس نيامده و نمي‌آيد.

در اين يک ماه اخير همين سکوت و تعلل در تصميم‌گيري آقايان باعث شده تا بازار شايعه در شهر همدان شدت بگيرد و هر کسي که اصلاً از مديريت فوتبال سررشته‌اي ندارد به دليل اوضاع به هم ريخته تيم ريشه‌دار پاس خود را محق مي‌داند تا اظهار نظر کند يا حتي پست براي خودشان پيشنهاد بدهند.

اگر مديران ارشد باشگاه پاس با اداره اين باشگاه توسط سامري به عنوان سرپرست موافق بودند چرا براي انتخاب سرمربي پيشنهاد مديرعامل سابق اقدامي نکرده و نمي‌کنند؟

اگر بنا دارند تا مديرعامل جديدي را جايگزين عبدالحميد رمضاني کنند آيا انتخاب يک مدير جوان و کاربلد فوتبال بومي يا غير بومي کار سختي است که بايد بيشتر از يک ماه براي پيدا کردن آن وقت بگذارند؟

با توجه به بدهي 60 ميليارد ريالي جاري اين باشگاه آيا اعضاي هيئت مديره توانايي اختصاص و اجرايي شدن بودجه 100 ميليارد ريالي براي ادامه کار و مقدمات صعود به ليگ برتر تيم فوتبال پاس را دارند يا خير؟

اين‌ها گوشه‌اي از سئوالاتي است که اين روزها در اذهان عموم وجود دارد و مردم، هواداران، فوتبالي‌ها و خبرنگاران و ورزشي‌نويسان همداني به دنبال جواب آن از زبان اعضاي هيئت مديره باشگاه پرحاشيه پاس هستند.

اميدواريم به زودي شاهد افطار روزه سکوت آقايان هيئت مديره باشگاه باشيم تا تکليف تيم پاس و ورزش همدان را مشخص کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!