حدادي فر: در ذوب آهن مي مانم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

حدادي فر: در ذوب آهن مي مانم


هافبک ملي پوش تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان، گفت: مشکلات بين پرسپوليس و ذوب اهن برطرف شده و اين فصل در خدمت نماينده اصفهان هستم.


 قاسم حدادي فر در پايان ديدار تيم هاي استقلال تهران و ذوب اهن اصفهان در گفت وگويي کوتاه با خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه ذوب اهن پولي که من از پرسپوليسي ها دريافت کرده بودم را بازگرداند تا ديگر مشکلي وجود نداشته باشد.

به گزارش ايرنا، وي افزود: اين دو باشگاه تفاهم خوبي با هم دارند و به طور يقين فصل جديد در ذوب آهن توپ خواهم زد.

حدادي فر درخصوص ديدار امروز با استقلال تهران گفت: ذوب آهن به دليل حضور در بازي هاي پلي آف استراحت کمي داشت و هنوز به شرايط مناسب نرسيده است ولي يقين داشته باشيد در اين فصل تيم متفاوتي را خواهيد ديد.

وي درخصوص اينکه گفته مي شود حواله خودروي ملي پوشان فوتبال که از طرف دولت اهدا شده به مبلغ 400 ميليون خريداري مي شود، گفت: اين صحبت ها در تهران مطرح مي شود و من در اصفهان هستم و کاري به اين مسايل ندارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!